۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عامل انتشار اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد
کد خبر: ۲۵۴۷۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۴ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

عامل انتشار اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل انتشار خبر کذب در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد شایعه در بین شهروندان قزوینی خبر داد.

عامل انتشار اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد
سردار "مهدی محمودی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در پی رصد انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اينکه يک زن با عنوان مامور بهداشت با مراجعه به درب منازل در شهر قزوین اقدام به ریختن قطره حاوي مرگ موش و سيانور به دهان بچه‌ها می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقيقات فني و پليسي متهم با هويت خانم (و- م) 35 ساله ساکن قزوين را شناسايي و با هماهنگی دستگاه قضايي و ورود به منزل متهم، کليه تجهيزات وی جمع آوري و متهم نيز به پليس فتا منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه انتشار این خبر در کل از پایه و اساس کذب بوده، افزود: متهم در بازجویی فنی ماموران به بزه انتسابی در درج تصاویر شخصی دوست خود و انتشار خبر کذب علیه وی در گروه های مختلف شبکه اجتماعی "تلگرام " اعتراف و علت این عمل ناشایست و غیر اخلاقی را اختلاف و خصومت شخصی اعلام کرد.

محمودی اضافه کرد: متهم پس از ارجاع شکایت شاکیه به پلیس فتا استان و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان