۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تصادف در اتوبان تاكستان ۵ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۲۵۴۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۲ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوين:

تصادف در اتوبان تاكستان ۵ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس استان قزوين بیان کرد: در پي حادثه برخورد يك دستگاه كاميون و تريلي و بعد ازآن برخورد دو دستگاه سواري ۱۴ نفر كشته و زخمي بر جاي گذاشت.

تصادف در اتوبان تاكستان ۵ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت
دكتر پيمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  گفت: در ساعت 23 شب گذشته(یکشنبه) 11 تيرماه دو دستگاه كاميون و تريلي در خروجي ضياءآباد واقع در اتوبان قروين-زنجان پس از برخورد با هم واژگون شدند.

وی افزود: با وقوع این حادثه به سرعت تيم عملياتي اورژانس 115 از پايگاه قره باغ به محل اعلام شده اعزام شدند؛ اما متاسفانه راننده كاميون به دليل شدت جراحت در دم جان باخته بود و راننده دوم پس از انجام اقدامات درماني اوليه توسط تكنسين‌ها به بيمارستان شفاء تاكستان منتقل شد.

متولي اورژانس استان بيان کرد: حدود كمتر از سه ساعت بعد در بامداد 12 تيرماه در همان مكان به دليل لغزنده شدن جاده ناشي از ريختن گازوئيل در پي واژگون شدن تريلي و كاميون و عدم توجه كافي به جلو دو دستگاه سواري پرايد و پژو 405 با هم برخورد نموده كه متاسفانه خودروي پرايد دچار حريق شده و چهار سرنشين آن اعم از يك زوج و دو كودك دچار سوختگي شده و در دم جان باختند.

وی اذعان کرد: 7 مصدوم ديگر به جاي مانده از حادثه دوم به سرعت توسط سه تيم عملياتي اورژانس با همكاري عوامل آتش نشاني و هلال احمر رهاسازي و درمان شدند و جهت اقدامات درماني تكميلي به بيمارستان هاي تامين اجتماعي تاكستان و شفا اعزام شدند.

دكتر نامدار در پايان عوامل خطرساز در رانندگي شب را عدم استراحت كافي و خواب آلودگي، عدم رعايت سرعت مطمئنه و عدم توجه كافي به جلو عنوان كرد و از هموطنان عزيز خواست با رعايت نكات ايمني نهايت دقت را داشته تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان