۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی معلولان/ مسابقات قهرمانی کشور فوتبال پنج نفره آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۵۴۱۵۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی معلولان/ مسابقات قهرمانی کشور فوتبال پنج نفره آغاز می‌شود

مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی لندن از روز چهارشنبه چهاردهم تیر تا ۲۱ تیر در شهر تهران برگزار می‌شود.

آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی معلولان/ مسابقات قهرمانی کشور فوتبال پنج نفره آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل سایت کمیته ملی پارالمپیک، مرحله دوم و پایانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات جهانی با حضور ۲۰ ورزشکار در تهران برگزار می شود.

علی اصغر جوانمردی از صبح قزوین ، مهران نکویی مجد، محمد خالوندی از کرمانشاه، جواد حردانی و هاشمیه متقیان از خوزستان، حامد امیری، سجاد محمدیان، محسن کائیدی و امان الله پاپی از لرستان، سیامک صالح فرج زاده و اسدالله عظیمی از آذربایجان شرقی، علیرضا مختاری و مهدی علیزاده از اصفهان، علی محمدیاری تهران، محسن مجیدی از مرکزی، عبدالله حیدری و جلیل باقری از اردبیل، سجاد نیک پرست از بوشهر، سامان پاکباز از کهکیلویه و بویراحمد و فاطمه منتظری از البرز دعوت شدگان به اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر مصطفی بهرامی، هرمز راد صادقی نیا، رسول کیانی آذر و الهه شیعه انجام خواهند داد. بهمن رضایی فرعی نیز به عنوان مربی و مدیر فنی تیم ملی را همراهی می کند.

تیم ملی دوومیدانی معلولان در دو گروه به مسابقات جهانی لندن اعزام می شود. علی محمدیاری، فاطمه منتظری و سجاد نیک پرست برای تعیین کلاسبندی روز ۱۷ تیرماه به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. حامد امیری، علی اصغر جوانمردی، مهران نکویی مجد، محمد خالوندی، جواد حردانی، هاشمیه متقیان، سجاد محمدیان، محسن کائیدی، امان الله پاپی، سیامک صالح فرج زاده، اسدالله عظیمی، علیرضا مختاری، مهدی علیزاده، محسن مجیدی، عبدالله حیدری، جلیل باقری و سامان پاکباز نیز صبح روز بیست و یکم به این رقابت ها اعزام می شوند.

 

 

مسابقات قهرمانی کشور فوتبال پنج نفره از ۱۷ تیرماه آغاز می شود

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فوتبال پنج نفره با حضور ۸ تیم از ۱۷ تا ۲۰ تیرماه در شیراز برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در پایان مسابقات قهرمانی کشور برترین ها را جهت حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب می کنیم تا برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی مادرید آماده شوند.

وی ادامه داد: برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 7 مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته ایم که پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با فدراسیون نابینایان و کم بینایان هماهنگی های لازم را جهت برگزاری اردوها انجام می دهیم.

جواد فلفلی با بیان این مطلب که نگاه آنها بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، خاطرنشان کرد: نگاه ما بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و تلاش می کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی مادرید سهمیه این رقابت ها را کسب کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم تا ملی پوشان تجربه کسب کنند و برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شوند، چراکه تیم فوتبال پنج نفره باید در تورنمنت و مسابقات بین المللی شرکت و با تیم های اروپایی و آمریکایی رقابت کند.

انتهای پیام/س

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان