۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین واحدهای متخلف در ماه رمضان ۵۲۲ میلیون ریال جریمه شدند
کد خبر: ۲۵۳۹۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۰ ساعت: ۱۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

واحدهای متخلف در ماه رمضان ۵۲۲ میلیون ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف در حدود ۵۲۲ ملیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت.

واحدهای متخلف در ماه رمضان ۵۲۲ میلیون ریال جریمه شدند
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرگار اجتماعی صبح قزوین گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این راستا 213 مورد بازرسی مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها(زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و  هم اکنون 484 پرونده در این خصوص تشکیل شده و درحال اقدام است.

وی تصریح کرد: با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشند و بلافاصله برخورد صورت گرفت؛ همچنین برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

این مسئول با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف در حدود 522 ملیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت.

وی در پایان گفت: پس از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت‌های مشترکی با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان