۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اذعان رژیم صهیونیستی به هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی
کد خبر: ۲۵۳۵۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۷ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

حزب الله کابوس صهیونیستها؛

اذعان رژیم صهیونیستی به هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به هماهنگی تل آویو با کشورهای عربی گفت که این رژیم به دنبال صلح با اعراب است.

اذعان رژیم صهیونیستی به هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در یک گفتگوی تلویزیونی با شبکه خبری راشا تودی جنایت های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری را در حد اشتباهات طبیعی و معمول توصیف کرد. سخنگوی ارتش اسرائیل ضمن تروریست خواندن حزب الله مدعی شد که این اشتباهات حاصل حملات این گروه به اسرائیل است و تل آویو تلاش میکند این خطاها را برطرف کند اما زمانی این اتفاق رخ می دهد که مقابله با حزب الله نتیجه بدهد.

افیخای ادرعی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از قرار گرفتن حزب الله در فهرست گروه های تروریست برخی کشورهای عربی استقبال کرد و گفت: توسعه شهرک نشینی با توافق اوسلو منافاتی ندارد ما به دنبال صلح با اعراب هستیم به ویژه بعد از اینکه برخی کشورهای عربی حزب الله را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده اند و این به این معناست که راه درست برای رسیدن به صلح میان اعراب و اسرائیل مقابله با حزب الله است.

با توجه به اینکه اخیرا گزارش هایی مبنی بر هماهنگی اعراب به ویژه عربستان با اسرائیل منتشر میشود، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: با اعراب به توافق رسیده ایم که با حزب الله مقابله کنیم و زمانی که حزب الله شکست بخورد مسیر برای روند سازش هموار خواهد شد.

ادرعی به همکاری های کشورهای عربی با اسرائیل اعتراف کرد و گفت: با برادران عرب در خصوص مسائل زیادی به توافق رسیده ایم ولی افزایش قدرت حزب الله و در اختیار داشتن حجم بالایی از موشک ها مانع ایجاد شدن صلح در منطقه می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار درباره حمله جنگنده های اسرائیلی به بلندی های جولان سوریه مدعی شد که تجمع نیروهای حزب الله در ان منطقه را هدف قرار داده اند و افزود: حزب الله امنیت ما را به خطر می اندازد و ما میخواهیم در بلندی های جولان در کمال آرامش حضور داشته باشیم.

سخنگوی عرب زبان ارتش اسرائیل در پاسخ به سوال خبرنگار راشا تودی در خصوص حمایت اسرائیل از تروریست ها در سوریه و درمان ۳ هزار  مجروح گروه های تروریستی  مانند جبهه النصره گفت: ما تروریست ها را درمان نکرده ایم بگذارید از شعار  دادن دست بکشیم ما افرادی را درمان کردیم که در رویارویی با حزب الله زخمی شده بودند، اسرائیل مخالف تروریسم است مخالف حزب الله است و باید با آن مقابله کرد.

در پایان این گفتگو سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به مجری شبکه راشا تودی گفت: چرا سوالی درباره حزب الله از من پرسیده نشد که مجری راشا تودی در پاسخ به او  گفت: به نظر میرسد کابوس اسرائیل حزب الله است، شما در هر جمله ایی اسم حزب الله را به زبان آوردید تمام اتهامات امنیتی را متوجه حزب الله دانستید به نظر می رسد کابوس شما و شرکای عربتان فقط حزب الله است.


انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان