۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ترافیک سنگین هراز و چالوس/ افزایش چندساعته زمان سفر به شهرهای شمالی
کد خبر: ۲۵۳۳۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۵ ساعت: ۱۱:۵۹ ↗ لینک کوتاه

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

ترافیک سنگین هراز و چالوس/ افزایش چندساعته زمان سفر به شهرهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک سنگین هراز و چالوس خبر داد و گفت: لازم است مسافران آمادگی لازم برای طولانی‌تر شدن چندساعته سفرشان به‌سمت مناطق شمالی کشور را داشته باشند.

ترافیک سنگین هراز و چالوس/ افزایش چندساعته زمان سفر به شهرهای شمالی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح روز دوشنبه (عید فطر) اظهار داشت: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی حاکی از ترافیک سنگین و پرحجم در هر دو محور چالوس و هراز است و سنگینی ترافیک در این دو محور در طول مسیر و خصوصاً در ابتدای محورها، گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در مسیر قزوین ــ رشت و در محدوده رودبار تا امام‌زاده هاشم نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی گفت: علاوه بر این محورها، در محورهای تهران ــ پردیس ــ فیروزکوه و جاده قدیم کرج ــ قزوین (محدوده آبیک) نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رحمانی اضافه کرد: ترافیک عبوری در آزادراه تهران ــ کرج، کرج ــ قزوین، تهران ــ قم، تهران ــ پاکدشت و سمنان نیز پرحجم بوده ولی تردد به‌صورت روان ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه تردد در مسیرهای هراز و چالوس برای سفر به شهرهای شمالی کشور توصیه نمی‌شود، گفت: لازم است تا مسافرانی که قصد سفر به نقاط شمالی کشور را دارند حتماً از مسیر فیروزکوه استفاده کنند و به هیچ وجه شتاب و عجله برای رسیدن به مقصد نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مسافران به هیچ وجه برای سبقت در این محورها، مجاز به سبقت از راست و تردد از شانه خاکی نیستند، افزود: با توجه به اینکه شاهد ترافیک سنگین در محورهای شمالی هستیم، لازم است تا مسافران، آمادگی لازم برای طولانی‌تر شدن چندساعته سفرشان به‌سمت مناطق شمالی کشور را داشته باشند و با همکاری با مأموران پلیس راه، سفر امنی را برای خود و دیگران رقم بزنند و جداً از سبقت گرفتن از شانه خاکی جاده به‌خصوص در محور هراز که باعث به وجود آمدن گره‌های ترافیکی می‌شود، پرهیز کنند.

رحمانی با تأکید بر اینکه وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی در تعطیلات عید فطر امسال بهتر از سال گذشته است، گفت: با توجه به اینکه مسافران در تعطیلات امسال، سفر خود را توزیع کردند، شاهد شرایط بهتری هستیم ولی به‌هرحال مسافران شهرها و مناطق شمالی باید انتظار طولانی‌تر شدن چندین‌ساعته سفر خود را داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان در خصوص اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای شمالی نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، از ساعت 11 صبح امروز، تردد در جاده چالوس از مرزن‌آباد به‌سمت میدان امیرکبیر کرج ممنوع خواهد شد و همچنین همکاران ما برای تخلیه بار ترافیکی محور هراز نیز احتمالاً محدودیت‌های تردد مقطعی در این محور را اعمال خواهند کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان