۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نماز عید فطر در ۹۵ نقطه از استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۵۳۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۴ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

با پایان ماه مبارک رمضان؛

نماز عید فطر در ۹۵ نقطه از استان قزوین برگزار می‌شود

با پایان ماه مبارک رمضان نماز عید سعید فطر در ۹۵ نقطه از استان قزوین برگزار می‌شود.

نماز عید فطر در ۹۵ نقطه از استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ نماز عید فطر به امامت آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز دوشنبه همزمان با اول شوال اقامه خواهد شد.

نماز عید فطر امسال همانند سال‌های گذشته، از ساعت 7:30 در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود؛ همچنین از ساعت 6 صبح فردا (دوشنبه) دعای ندبه در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود و پس از آن نماز عید فطر اقامه خواهد شد.

گفتنی است، نماز عید فطر امسال در مسجدالنبی (ص) به صورت زنده از شبکه قزوین به روی آنتن خواهد رفت.

نماز عید فطر به امامت آیت‌الله عابدینی در مسجدالنبی اقامه می‌شود
آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در برپایی نماز عید فطر تأکید کرد و افزود: این رسم نشود که در هر گوشه و محله‌ای نماز عید فطر برپا شود زیرا این جدا جدا برگزار کردن به عید فطر تعلق ندارد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: همه همت کنیم تا شکوه نماز عید فطر، دست‌خوش جزیره‌ای برگزار شدن نباشد و همه مسئولان و نهادهای مختلف باید برای ایجاد وحدت و انسجام نماز عید فطر، تلاش کنند.

حجت الاسلام مجتبی گونجی رییس مرکز امور رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره مراکز برگزاری نمازجمعه در استان گفت: نماز عید فطر امسال در 95 نقطه از استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز عید سعید فطر در سال جاری در شهر اقبالیه در 15 نقطه، شریف آباد 7 نقطه، قزوین 66 نقطه، مهرگان، الوند، آبیک، بوئین زهرا، محمدیه و تاکستان و بیدستان در یک نقطه برگزار خواهد شد.

این مسئول اذعان کرد: نماز عید ساعت 7:30 صبح فردا(دوشنبه) در سراسر استان اقامه خواهد شد.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان