۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تقدیر امام جمعه و استاندار قزوین از حضور حماسی مردم در "روز قدس"
کد خبر: ۲۵۳۰۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳ ساعت: ۱۳:۵۰ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی مطرح شد؛

تقدیر امام جمعه و استاندار قزوین از حضور حماسی مردم در "روز قدس"

با صدور پیامی امام جمعه و استاندار قزوین از حضور حماسی مردم در روز قدس تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه و استاندار قزوین از حضور حماسی مردم در "روز قدس"
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی از مردم استان قزوین به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون (فصلت / 30)

مردم همیشه در صحنه استان قزوین بار دیگر حضور حماسی و خروش فریادهای شما در حمایت از مستضعفین عالم و خصوصا مردم مبارز فلسطین جاودانه شد.

فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر ساختمان فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی فرود آمد و آن را بیشتر از پیش تخریب کرد و اندک زمانی بیشتر تا فروپاشی کامل این ساختمان باقی نمانده است.

در ادامه این پیام آمده است: پیام حضور و عدالت‌خواهی شما دوشادوش مردم ایران و مسلمانان جهان، به گوش یکایک مراکز ظلم و استکبار در جهان از تروریست‌های تکفیری گرفته تا رژیم سعودی و از صهیونیست‌های کودک‌کش گرفته تا امریکای جهان‌خوار، رسید.

اینجانبان ضمن عرض تبریک به جهت این حضور پرشکوه، مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور دشمن‌شکن شما مردم شریف استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این راهپیمایی بزرگ خصوصاً نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.

این پیام در پایان تاکید می‌کند: امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) شویم.

"عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین" 

"فریدون همتی، استاندار قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان