۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین موشک‌های ایران توانایی نابودی اسرائیل را دارد
کد خبر: ۲۵۲۸۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲ ساعت: ۱۶:۲۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

موشک‌های ایران توانایی نابودی اسرائیل را دارد

امام جمعه موقت قزوین گفت: موشک‌هایی که به آسانی مواضع داعش را هدف قرار می‌دهد می‌تواند خاک اسرائیل را نیز نشانه رود.

موشک‌های ایران توانایی نابودی اسرائیل را دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، راهپیمایی روز قدس ساعت ساعت 11 پیش از ظهر امروز (2 تیر) با حضور گسترده مردم شهیدپرور قزوین از مسیرهای خیابان ولیعصر(عج)، میدان میرعماد، و خیابان شهدا (سپه) به سمت میعادگاه نماز جمعه آغاز شد.

در مسیر راهپیمایی خیلی از خانواده‌ها با کودکان خردسال خود حضور پیدا کرده‌اند و تعدادی از نوجوانان تابوت اسرائیل و آمریکا را بر ری زمین می‌کشیدند.

مردم روزه‌دار قزوین امروز شعارهای «روز جهانی قدس میراث روح‌الله است/ نمایش قدرت امت حزب‌الله است»، «روز جهانی قدس زنده و پاینده است/ خورشید این انقلاب همیشه تابنده است»، «آمریکا، اسرائیل مرگ به نیرنگتان/ خون فلسطینیان می‌چکد از چنگتان»، «قدس، نماد وحدت اسلام است/ میراث جاودانه امام است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود» را محکم‌تر از همیشه سر دادند.

در بین جمعیت حضور یافته در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران، بسیجیان، اعضای شورای شهر، دانشجویان، جانبازان، اعضای شورای شهر و مسئولین و مدیران استانی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام علی قابل در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: مردم ایران بسیار قوی، نیرومند و در عین حال بسیار هوشیارانه در صحنه حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی با سردمداری آمریکا پس از سفر آقای ترامپ به عربستان خواستند یک حرکت سه بعدی را علیه ملت ما شروع کنند، یک ضلع این توطئه اسرائیل است که همواره تهدید می‌کند، ضلع دوم آن سعودی‌ها بود که با داعش جلو آمده و اعلام کردند که جنگ را به داخل ایران می‌کشیم و طرف سوم این ماجرا آمریکا بود که با قدرت جهانی آمد و عنوان کرد که پشتیبان شما هستم.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: هدف از انجام عملیات تروریستی در تهران ایجاد رعب و وحشت در دل ملت ایران بود و با کشتاری که انجام گرفت خواستند مردم را وادار به عقب‌نشینی کنند اما با حمله موشکی سپاه به ماضع داش و حضور گسترده مردم در راهپیمایی راه قدس، دشمنان، نظام اسلامی ایران را در بُهت فرو برده است.

قابل با صراحت اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با حمله موشکی سپاه علیه تکفیری‌ها دریافت که پیام این اتفاق برای او بوده و باید بدانند موشک‌هایی که به آسانی مواضع داعش را هدف قرار می‌دهد می‌تواند خاک اسرائیل را نیز نشانه رود.

وی در پایان اضافه کرد: حمله موشکی سپاه حرکتی بجا و پاسخ محکمی به ایادی استکبار بود.
انتهای پیام/3009 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان