۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها
کد خبر: ۲۵۲۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین در حاشیه راهپیمایی امروز:

ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها

مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین بیان کرد: ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها، زیرا مردم همیشه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها
حجت الاسلام علی نعمت اللهی در حاشیه راهپیمایی امروز روز قدس در شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: قطعا راهپیمایی روز قدس جزو حرکت‌های ارزشمندی است که میراث گرانسنگ امام راحل است.

وی با بیان اینکه امروز راهپیمایی روز قدس پیام خود را به خوبی به جهانیان منتقل کرده است، اذعان کرد: ای کاش روز قدس روز قدس دولت‌ها بود نه ملت‌ها، زیرا مردم همیشه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین افزود: البته در سال‌های اخیر شاهد تحرکاتی تحت عنوان بیداری اسلامی در جهان اسلام بودیم؛ اما به طور عمده مردم برای مقابله با ظلم در خیابان‌ها حاضر شده و اعتراضات خود را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر همانطور که امام راحل فرمودند هر کدام از مردم یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد، اگر واقعا دولت‌ها این نقش را ایفا می‌کردند ما امروز شاهد یاغی گری‌ها در منطقه نبودیم.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: با توجه به اتفاقات تروریستی که اخیرا در کشور ما رخ داد یاوه گویی‌های اسرائیل و آمریکا، حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به آنها است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان