۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور در راهپیمایی "روز قدس" هشدار به کسانیست که با دشمنان هم نوایی می‌کنند
کد خبر: ۲۵۲۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

حضور در راهپیمایی "روز قدس" هشدار به کسانیست که با دشمنان هم نوایی می‌کنند

دادستان قزوین بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس همچنین هشداری برای کسانی خواهد بود که در داخل کشور با دشمنان هم‌نوایی و هم‌مسیری می‌کنند.

حضور در راهپیمایی "روز قدس" هشدار به کسانیست که با دشمنان هم نوایی می‌کنند
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ما کوچک‌تر از آن هستیم که مردم را برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کنیم بلکه این مردم هستند که با حضور باشکوه خود ما را دعوت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هرجا که سخنی از مردم به میان می‌آید ما در ادامه مشاهده می‌کنیم که مردم بسیار از جلوتر از مسئولین در صحنه‌های مهم و حساس کشور حرکت می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم که امسال شاهد حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود؛ زیرا با توجه به جنایات و ظلم‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین اشغالی، مردم به خوبی متوجه ماهیت این رژیم جنایتکار شده‌اند.

وی ادامه داد: به ویژه با توجه به اتفاقاتی که سال جاری در بعد بین‌المللی و داخلی با آن مواجه بودیم مردم ما حتما پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور یافته و با شعارهای کوبنده‌تر‌ و انقلابی‌تر، فریاد خود را بر سر رژیم صهیونیستی و آمریکایی سرخواهند داد.

صادقی نیارکی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس همچنین هشداری برای کسانی خواهد بود که در داخل کشور با دشمنان هم‌نوایی و هم‌مسیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور در این راهپیمایی وظیفه همه آحاد جامعه است به ویژه مسئولان باید جلوتر از مردم در این راهپیمایی حرکت کنند و پیشگام باشند.

این مسئول بیان کرد: شرکت در راهپیایی روز قدس یک تکلیف، وظیفه و واجب شرعی است تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تبری خود را از دشمن اعلام کنیم.

وی با اشاره به پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی عنوان کرد: دشمن هر زمان که حضور مردم را ببیند قطعا در تصمیمات خود تجدید نظر می‌کند؛ البته آنها نمی‌توانند هیچ تصمیم غلطی را علیه کشور ما عملی کنند اما حضور مردم همیشه دشمن را به عقب‌نشینی وادار خواهد کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان