۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دشمن به دنبال تغییر هویت و تهی کردن انقلاب است
کد خبر: ۲۵۲۷۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج اساتید استان قزوین:

دشمن به دنبال تغییر هویت و تهی کردن انقلاب است

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین بیان کرد: امروز راهبرد دشمن اقدام نظامی علیه انقلاب نیست، چون حضور مردم در عرصه‌های مختلف و وجود رهبری فرزانه آنرا خنثی کرده است. اما دشمن به دنبال تغییر هویت انقلاب یعنی تهی کردن از مولفه‌های اصلی آن است.

دشمن به دنبال تغییر هویت و تهی کردن انقلاب است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید که با حضور جمع کثیری از اساتید دانشگاه‌های استان در شب گذشته(چهارشنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

نجاتی آتانی مسئول سازمان بسیج اساتید استان در این مراسم گفت: شهدا و امثال شهید چمران‌ها هر جا که احساس کردند تهدیدی برای انقلاب اسلامی ونظام برآمده از آن و یا تهدیدی برای دین مبین اسلام بوجود آمده حضور یافته اند و از جان خودشان که با ارزش ترین سرمایه هر انسان در این دنیاست گذشتند.

وی در ادامه گفت: امروز راهبرد دشمن اقدام نظامی علیه انقلاب نیست، چون حضور مردم در عرصه‌های مختلف و وجود رهبری فرزانه آنرا خنثی کرده است. اما یکی از مهمترین راهبردهای نظام سلطه طی 38 سال گذشته تلاش برای تغییر هویت انقلاب یعنی تهی کردن از مولفه‌های اصلی آن بوده است.

این مسئول ادامه داد: دشمن به دنبال این است که به مرور زمان اندیشه و تفکر مردم و محاسبات مسئولان کشور را تغییر دهد تا از انقلاب چیزی جز پوسته باقی نماند.

وی برخی اقدامات در درون کشور را نگران کننده دانست و گفت: هجمه به گفتمان‌های اصلی انقلاب، اعتماد به دشمن با وجود تذکرات رهبری، روی خوش نشان دادن به سندهایی مانند 2030 از جمله مسائل نگران کننده است.

نجاتی بیان کرد: نیروی‌های انقلابی در عرصه‌های مختلف در حال تلاش هستند، در بحث امنیت نمونه ای از آن را که باعث غرور ملی شد، سیلی محکم سپاه بر تروریست‌ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها بود.

وی در پایان عنوان کرد: اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم و نخبگان جامعه نسبت به قشر دانشجو وظایف خطیری دارند و باید تلاش کنند با روشنگری و ارتباط چهره به چهره و هدایت افراد، دشمن را از رسیدن به اهدافش نا کام کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان