۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بخشی از هزینه‌ تیم والیبال سپهر الکتریک را دستگاه‌های دولتی تامین خواهند کرد
کد خبر: ۲۵۲۷۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استانداری:

بخشی از هزینه‌ تیم والیبال سپهر الکتریک را دستگاه‌های دولتی تامین خواهند کرد

معاون اقتصادی استانداری بیان کرد: ما جهت تامین هزینه‌های مادی و نقدی از طریق قانونی، محدودیت‌هایی را داریم؛ ولی تلاش خواهیم کرد بخشی از این منابع را به کمک همه دستگاه‌ها تامین کنیم؛

بخشی از هزینه‌ تیم والیبال سپهر الکتریک را دستگاه‌های دولتی تامین خواهند کرد
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین درباره تشکیل دومین جلسه کارگروه حمایت از تیم والیبال سپهر الکتریک گفت: بحث ورزش همگانی و حرفه ای یک موضوع عمومی و ضرورت انکار ناپذیر در جامعه است؛ به همین دلیل همه باید دست به دست هم بدهیم و این تیم لیگ برتری و نماینده استان را حمایت کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم والیبال سپهرالکتریک سال گذشته نخستین حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول تجربه کرده است و توانست به لیگ برتر راه پیدا کند؛ لذا ضرورت حمایت همه جانبه این تیم جهت تامین هزینه های مالی آن ضروری است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان به این موضوع اهتمام ویژه ای دارد و تلاش خواهد کرد با کمک همه دستگاه‌های استان در تامین و پشتیبانی این تیم تمام تلاش خود را کند.

وی افزود: حضور تیم‌های لیگ برتری و بازی‌های آنها در استان، باعث پویایی و سرزندگی جامعه و همچنین باعث جنب و جوش خواهد شد و قطعا این امر باعث می‌شود تا مدیران و مردم با همراهی این تیم به عنوان یار کنار تیم باشند.

این مسئول تاکید کرد: ورزش نیاز به همراهی مردم و همه دستگاه‌ها دارد و همانطور که از اسم آن پیداست یک کار تیمی است و همه باید کمک کنیم تا تیم موفق شود.

وی ادامه داد: هر چه تیم حرفه ای تر می‌شود باید همراهی با آن بیشتر باشد و خوشبختانه از آنجاییکه این از حوزه صنعت آمده است و خودش دارای نام ونشان کشوری است، اهمیت موضوع را دو چندان می‌کند.

حبیبی افزود: ما جهت تامین هزینه‌های مادی و نقدی از طریق قانونی، محدودیت‌هایی را داریم؛ ولی تلاش خواهیم کرد بخشی از این منابع را به کمک همه دستگاه‌ها تامین کنیم؛ از مدیریت اصلی تیم سپهر الکتریک خواهانیم، با کمک روش‌های جذب حامی مالی(اسپانسر) در حوزه تبلیغات و همچنین تشکیل باشگاه هواداران هزینه‌ها و منابع دیگر این تیم را تحقق بخشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان