۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کارت‌های ضابطین عام پس از ماه رمضان توزیع می‌شود
کد خبر: ۲۵۲۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۱۷:۲ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

کارت‌های ضابطین عام پس از ماه رمضان توزیع می‌شود

دادستان قزوین بیان کرد: کارت‌هایی با عنوان ضابطین عام در دادستانی کشور صادر شده است که پس از ماه مبارک رمضان به نیروهای انتظامی تقدیم خواهد شد.

کارت‌های ضابطین عام پس از ماه رمضان توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت السلام صادقی نیارکی دادستان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست مسئولان قضایی با نیروی انتظامی بیان کرد: امروز ما شاهد کارنامه خوب دو مجموعه قضایی و انتظامی هستیم، کاهش میزان جرایم استان و پاکسازی مناطق پر خطر و کنترل میزان درگیری‌های خشن ناشی ازهمکاری این دو مجموعه است.

وی افزود: امروزه ما شاهد کاهش میزان قتل‌های عمد در استان هستیم به گونه ای که در سنوات گذشته میزان قتل عمد از مرز 20 نفر گذشته بود اما هم اکنون به مرز 5 نفر کاهش پیدا کرده است که تمام این موفقیت‌ها با همکاری دو مجموعه قضایی و نظامی حاصل شد.

این مسئول گفت: هدف ما این است که تا پایان سال با همت نیروهای نظامی و قضایی به آمار کاهش 15 درصدی سرقت در استان برسیم.

وی ابراز کرد: امروز باید اولویت در دستگاه انتظامی و قضایی را مسئله ردمال قرار دهیم که با تشکیل پرونده قضایی ردمال در حوزه میزان و کمیت وکیفیت آن بدون جبران برای مال باختگان قرار نگیرد و امسال این موضوع باید جز اولویت‌های نیروی انتظامی و دستگاه قضا قرار گیرد.

صادقی نیارکی بیان کرد: در بحث سلاح سرد، نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضا طرحی را به صورت کشوری ارائه داد که خوشبختانه به صورت قانون کشوری درامد که از کارنامه‌های دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان است. بنابراین می‌توان با همکاری این دو نهاد طرح‌های خوبی را ارایه داد.

دادستان قزوین اظهار کرد: تلاش ما هم اکنون در حوزه استفاده از فناوری‌های روز است چرا که اگر بخواهیم به شیوه سنتی عمل کنیم نتیجه میسری به دست نمی‌آوریم.

وی ادامه داد: کارت‌هایی با عنوان ضابطین عام در دادستانی کشور صادر شده است که پس از ماه مبارک رمضان به نیروهای انتظامی تقدیم خواهد شد که پس از صدور کارت‌ها تنها افرادی می‌توانند به عنوان ضابط قوه قضاییه عمل کنند که دارای کارت شناسایی مورد تایید مقام قضایی باشند که در طی این عمل برای تمام کارکنان نیروی انتظامی این کارت صادر خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: امروز ما باید برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنیم و مشکلات را از بیش رو برداریم که این موفقیت‌ها از طریق تعامل دو مجموعه قضایی و انتظامی حاصل می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان