۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۸۱۰۰ نفر در دوره آموزشی ولایت فقیه شرکت کردند
کد خبر: ۲۵۲۵۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش قزوین:

۸۱۰۰ نفر در دوره آموزشی ولایت فقیه شرکت کردند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قزوین از شرکت ۸۱۰۰ نفر از فرهنگیان در دوره آموزشی ولایت فقیه خبر داد.

۸۱۰۰ نفر در دوره آموزشی ولایت فقیه شرکت کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش وپرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه این اداره کل با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ویژه فرهنگیان اظهار کرد: در سال تحصیلی 95 فرهنگیان به صورت حضوری و غیرحضوری به میزان یک میلیون و 216 هزار و 812 نفر ساعت در آموزش دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت کردند.

وی افزود: به طور میانگین برای هر نفر فرهنگی بالغ بر 78 نفر ساعت دوره برگزار شده است که باید گفت 56 درصد این آموزش‌ها از سطح انتظاری که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای آموزش کارکنان دستگاه‌های دولتی به‌طور میانگین طی یک سال 50 نفر ساعت در نظر می‌گیرد، بالاتر است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در آزمون دوره آموزشی ولایت فقیه که در سطح استان برگزار شد، 8 هزارو 107 نفر از فرهنگیان شرکت نمودند و از مجموع این شرکت کنندگان 3586 مرد و 4521 زن هستند.

رحمانی اضافه کرد: این معاونت به منظور ایجاد فرصت برابر برای فرهنگیان فرهیخته در سال 96 علاوه بر دوره‌های حضوری، تکلیفی، مدرسه محور و انجمن محور، چهار دوره مجازی دیگر عمومی و اختصاصی تدوین و برنامه‌ریزی کرده است که فرهنگیان می‌توانند در طی سال تحصیلی در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی نظرسنجی به عمل آمده از فراگیران شرکت کننده در دوره‌های آموزشی، فراگیران اظهار داشته‌اند اینگونه آزمون‌ها سبب شده است که همکاران فرهنگی با تکنولوژی آموزشی به ویژه رایانه و اینترنت بیشتر آشنا شوند، همچنین موجب کاهش استرس شرکت کنندگان در دوره های آموزشی شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین در پایان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، برگزار کردن دوره های آموزشی موجب صرفه جویی اقتصادی در اجرای دوره‌ها نیز شده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان