۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تصادف در جاده قدیم قزوین -تهران۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۲۵۲۵۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان:

تصادف در جاده قدیم قزوین -تهران۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رئيس پليس راه استان قزوين از وقوع يك فقره تصادف منجر به فوت در محور اصلی جاده قدیم قزوین – تهران روبروی شرکت پگاه خبر داد.

تصادف در جاده قدیم قزوین -تهران۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اجتماعی صبح قزوین ، گفت: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبني بر يک مورد تصادف فوتی در محور اصلی جاده قدیم قزوین – تهران روبروی شرکت پگاه، عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع به محل مراجعه کردند.

رئيس پليس راه استان قزوين اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه خودروی "مینی بوس" با یک دستگاه سه چرخه موتوری دارای راکب و سرنشین تصادف، که در اثر اين حادثه متاسفانه راکب "سه چرخه موتوری" بر اثر شدت جراحات وارده فوت و سرنشین آن نیز مصدوم و به بيمارستان منتقل شد.

وي افزود: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه بی احتیاطی از جانب راکب "سه چرخه موتوری" به علت عدم رعایت حق تقدم نسبت به "مینی بوس" بوده است.

این مسئول در پايان به همه شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان