۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رسانه بی‌بصیرت در گردونه انقلاب جایی ندارد
کد خبر: ۲۵۲۴۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۰ ساعت: ۱۵:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول حلقه صالحین بسیج رسانه قزوین:

رسانه بی‌بصیرت در گردونه انقلاب جایی ندارد

مسئول حلقه صالحین بسیج رسانه قزوین بیان کرد: اهل بصیرت بودن به معنای عمل به موقع است و اگر رسانه‌ای اهل بصیرت نباشد در گردونه انقلاب جایی ندارد.

رسانه بی‌بصیرت در گردونه انقلاب جایی ندارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ دیدار اصحاب رسانه استان قزوین با مسئول بسیج رسانه استان شب گذشته(دوشنبه) در سالن شهید مطهری سپاه برگزار شد.

حجت السلام احمدی مسئول حلقه صالحین بسیج رسانه قزوین در این نشست اظهار کرد: رسانه اگر برای گسترش دین در جامعه فعالیت داشته باشد؛ رسانه دینی است؛ زیرا دین همه شئونات فردی و اجتماعی را در برمی‌گیرد و دین اسلام همانند سایر ادیان، علاوه بر تاکید به رابطه خدا و انسان بر روابط بین فرد و جامعه هم تاکید می‌کند.

وی افزود: در حقیقت براساس تعالیم مکتب اسلام، یک انسان نمی‌تواند نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان بی‌تفاوت باشد.

مسئول حلقه صالحین بسیج رسانه قزوین خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی ذات رسانه است و علاوه بر آن، رسانه در ارتقای سطح فرهنگی جامعه هم نقش موثری دارد و می‌تواند زاویه دیدِ خود را به مخاطبانش عرضه کند.

احمدی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اهل رسانه در تربیت جامعه بیان کرد: اهل رسانه باید نسبت به مسیر انقلاب و تفکر انقلابی حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی یکی از شاخصه‌های افراد انقلابی را اهل بصیرت بودن دانست و تاکید کرد: اهل بصیرت بودن به معنای عمل به موقع است و اگر رسانه‌ای اهل بصیرت نباشد در گردونه انقلاب جایی ندارد.

احمدی اظهار کرد: زمانی که امام راحل در سال ۴۲ انقلاب کردند در طی ۱۵ سال قیام و تلاش مردم برای از بین بردن حکومت دین ستیز پهلوی، تفکر انقلابی تکامل یافت و در دوره دفاع مقدس به بلوغ خود رسید.

این مسئول ادامه داد: ولایت فقیه یعنی خود را پاسدار و نگاهبان جامعه اسلامی دانستن و جامعه را به سمت اجرای دستورات الهی سوق دادن که براین اساس ولایت پذیر بودن و با ولایت ماندن بسیار ارزشمند است.

مسئول حلقه صالحین بسیج رسانه قزوین با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری پس از فتنه سال ۸۸ با عنوان "من عمار می‌خواهم"، گفت: عمار برای همه مسلمین، نشانه حق بود، وظیفه اهل رسانه و اهل قلم این است که مانند عمار نشانِ حق باشند و اگر مسئولی مرتکب خطایی شد، اهل رسانه آن را توجیه نکنند.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان