۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واحد عرضه گوشت غیربهداشتی پلمپ شد
کد خبر: ۲۵۲۳۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۹ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در بوئین‌زهرا؛

واحد عرضه گوشت غیربهداشتی پلمپ شد

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: یک واحد عرضه گوشت قرمز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تکرار تخلف کشتار غیر مجاز پلمپ شد.

واحد عرضه گوشت غیربهداشتی پلمپ شد
دکتر مهدی مهرزاد رییس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: با بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا، یک واحد عرضه گوشت قرمز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تکرار تخلف کشتار غیرمجاز پلمپ شد.

وی افزود: گوشت عرضه شده در این واحد به صورت غیرمجاز و خارج از زنجیره بهداشتی کشتار شده و هیچ گونه نظارت بهداشتی بر لاشه‌ها صورت نپذیرفته بود.

این مسئول در ادامه گفت: کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی بوئین زهرا با بازرسی‌های میدانی خارج از وقت اداری و در ایام تعطیلات برای تامین هر چه بیشتر سلامت غذایی شهروندان بر واحد های عرضه سطح شهرستان نظارت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف بهداشتی این اداره واحدهای متخلف را به مراجع قضایی معرفی می‌کند که در صورت تکرار تخلف و بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی در این زمینه واحد متخلف پلمپ می‌شود.

مهرزاده بیان کرد: با توجه به احتمال شیوع بیماری خونریزی دهنده تب کریمه –کنگو ( CCHF ) دامپزشکی به صورت مستمر از واحدهای عرضه بازدید می‌کند.

وی تاکید کرد: از کلیه شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف بهداشتی و کشتار غیر مجاز در سطح معابر، اداره دامپزشکی را ضمن تماس با شماره ۰۲۸۳۴۲۲۲۴۹۰ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ مطلع کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان