۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تشریح جزئیات عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند/ عملیات تروریستی با حمایت سازمان جاسوسی آل سعود انجام شد/ تکذیب هرگونه درگیری در مرزهای غربی کشور
کد خبر: ۲۵۲۰۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۸ ساعت: ۱۱:۱۴ ↗ لینک کوتاه

سردار پاکپور مطرح کرد؛

تشریح جزئیات عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند/ عملیات تروریستی با حمایت سازمان جاسوسی آل سعود انجام شد/ تکذیب هرگونه درگیری در مرزهای غربی کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند گفت: بر وضعیت منطقه اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کامل داریم و اجازه عرض اندام به تروریست‌ها نمی‌دهیم.

تشریح جزئیات عملیات ضد تروریستی منطقه قصرقند/ عملیات تروریستی با حمایت سازمان جاسوسی آل سعود انجام شد/ تکذیب هرگونه درگیری در مرزهای غربی کشور
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی با اشاره به عملیات ضد تروریستی اخیر قرارگاه قدس در منطقه قصرقند استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک تیم تروریستی تحت حمایت سازمان جاسوسی آل سعود در پنجشنبه گذشته قصد رخنه به عمق جغرافیای کشور برای ایجاد ناامنی و اقدامات تروریستی را داشتند که با دریافت اطلاعات و انجام عملیات شناسایی و اقدام بموقع رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درارتفاعات منطقه قصر قند سیستان و بلوچستان زمین گیر شدند.

وی افزود: رزمندگان شجاع اسلام پس از محاصره ارتفاعات و درگیری با تروریست‌ها تعدادی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و مقادیری قابل توجهی سلاح و مهمات از آنان را به غنیمت گرفتند.

سردار پاکپور یادآور شد: در این عملیات تعدادی دیگر از تروریست‌های مزدور و اجاره‌ای زخمی و تعدادی نیز متواری شده اند که هم اکنون تحت تعقیب رزمندگان اسلام و نیروهای بومی منطقه هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تجهیزات همراه این تیم تروریستی را قابل توجه ارزیابی و یادآور شد: علاوه بر انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده حاوی ۶۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری، تعداد ۱۵ بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد منفجره و ده‌ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات نیز در این عملیات ضد تروریستی به دست رزمندگان اسلام افتاد. 

سردار پاکپور همچنین با تکذیب اخبار منتشره مبنی بر در گیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها در مرزهای غربی کشور از جمله در گیلانغرب و سر پل ذهاب گفت: تا این لحظه هر گونه درگیری در این منطقه تکذیب می‌شود و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی بر منطقه اشراف اطلاعاتی و عملیاتی کامل دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: برای تامین و تحکیم امنیت پایدار و آرامش مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اجازه عرض اندام به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها را نخواهیم داد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان