۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه‌ ایثار و شهادت برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۵۱۸۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۷ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه‌ ایثار و شهادت برگزار می‌شود

بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تقویت روند هم‌اندیشی و همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد، سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ ایثار و شهادت را برگزار می‌کند.

جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه‌ ایثار و شهادت  برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد در عرصه‌های مشترک و وظایف متقابل و تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مثبت و مؤثر، سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت را برگزار می‌کند.

معرفی و تقدیر از موفق‌ترین فعالان رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت و شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با ایثار و شهادت از دیگر اهداف این جشنواره می‌باشد.

سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ ایثار و شهادت در سطح مطبوعات، خبرگزاری ‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

با توجه به تعداد روزنامه‌نگاران فعالی که در سطح استان قزوین وجود دارد، حضور فعالانه‌ خبرنگاران عرصه‌ی ایثار و شهادت در سومین جشنواره یاد شده نقش اساسی در نمایش جایگاه روزنامه‌نگاران در سطح کشور را داراست.

خبرنگاران حوزه‌ ایثار و شهادت که طی سال 95 در رسانه‌های مطبوعات، خبرگزاری ‌ها، سایت‌های خبری، رادیو و تلویزیون فعال بودند می‌توانند آثار خبری، گزارش و گفتگوی خود را به جشنواره ارسال نمایند.

همچنین خبرنگاران می‌توانند آثار مقاله و عکس که در مطبوعات، خبرگزاری ‌ها و سایت‌های خبری، فیلم در خبرگزاری ‌ها، سایت‌های خبری و تلویزیون و چند رسانه‌ای در خبرگزاری ‌ها و سایت‌های خبری؛ انتشار یافته‌اند را به جشنواره یاد شده ارسال کنند.

شرکت فعال خبرنگاران در این جشنواره می‌تواند بیانگر حضور ارزشمند و جدی روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای استان قزوین در سطح ملی باشد، لذا خبرنگاران استان با ارائه‌ آثار خود در حوزه‌ ایثار و شهادت به صورت جدی در جشنواره شرکت نمایند.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت کننده در جشنواره فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های گستره‌ی استانی یا سراسری، در 2 بخش از 7 بخش خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، عکس، فیلم و چند رسانه‌ای شرکت کنند و برای هر بخش فقط 2 اثر از آثار خود را ارسال نمایند، لذا در مجموع 4 اثر که احتمال بیشتری برای کسب امتیاز دارد ارسال شود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند تا 16 تیر ماه سال جاری از طریق آدرسjashnvareh.hayat.ir آثار خود را ارسال نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان