۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جوادی; افتخارات را کشتی‌گیران و ورزشکاران المپیکی کسب می‌کنند، اما توجهی به آنها نمی‌شود/ نهایت افتخار فوتبالیست‌ها در آسیاست
کد خبر: ۲۵۱۸۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جوادی; افتخارات را کشتی‌گیران و ورزشکاران المپیکی کسب می‌کنند، اما توجهی به آنها نمی‌شود/ نهایت افتخار فوتبالیست‌ها در آسیاست

دارنده چهار مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: به یک قهرمان المپیک ۳۰۰ سکه می‌دهند و بعد به حال خود رها می‌شود در حالی‌که این جوانان بزرگترین افتخار را برای کشور کسب کرده‌اند.

جوادی; افتخارات را کشتی‌گیران و ورزشکاران المپیکی کسب می‌کنند، اما توجهی به آنها نمی‌شود/ نهایت افتخار فوتبالیست‌ها در آسیاست

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره دیدار و تجلیل رئیس‌جمهور از اعضای تیم ملی فوتبال گفت: افتخارات را کشتی‌گیران و ورزشکاران چند رشته معدود المپیکی کسب می‌کنند، اما توجهی به آنها نمی‌شود. به یک قهرمان المپیک 300 سکه می‌دهند و بعد به حال خود رها می‌شود در حالی‌که این جوانان بزرگترین افتخار را برای کشور کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی با فوتبالیست‌ها نداریم و با همه آنها دوست هستیم، اما بحث بر سر افرادی است که سیستم را به این شکلِ ناعادلانه اداره می‌کنند. تیم فوتبال ما به جام جهانی صعود کرده، مگر دفعات قبل که صعود کرده بودیم چه افتخاری نصیب ورزشِ ما شد؟ نهایت افتخار فوتبالیست‌های ما قهرمانی در آسیاست، اما شما ببینید کشتی‌گیران دوم ما چگونه به راحتی در آسیا پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: رسول خادم پس از المپیک طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواهان رسیدگی و توجه به مدال آوران المپیک شد، اما آیا رئیس جمهور پیگیر خواسته اهالیِ کشتی شد؟ ما همانگونه که با رأی خود به یاری آقای روحانی شتافتیم از ایشان گله هم داریم که چطور طی کمتر از 48 ساعت با آغوش باز فوتبالیست‌ها را برای صعود به جام جهانی به حضور می‌پذیرند، اما سوالم اینجاست آیا پیروزیِ کشتی‌گیران ایران مقابل آمریکای تا دندان مسلح در جام جهانی کرمانشاه یا مدال آوری ورزشکاران در المپیک افتخار نیست؟

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد افزود: هرچند سلطانی‌فر، وزیر ورزش واقعاً زحمت می‌کشد، اما بازهم گره از کار کشتی و ورزش‌های المپیکی مدال‌آور باز نمی‌شود چرا که این گره تنها بدست رئیس جمهورِ محترم و با نظر ایشان باز می‌شود.

جوادی در پایان گفت: در یک نمونه ما به طلایی‌های خود در بازی‌های کشورهای اسلامی 600 دلار دادیم، اما آذربایجانی‌ها حدود 60 هزار دلار پاداش گرفتند و همین مسائل به ظاهر پیش پا افتاده باعث مهاجرت ورزشکاران ما می‌شود. البته همه چیز فقط مادیات نیست و در یک نمونه روشن؛ رئیس جمهور آذربایجان ساعت‌ها از نزدیک مسابقات کشتی کشورهای اسلامی را همراه با خانواده‌اش از نزدیک دید.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان