۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وام مسکن ایثارگران تا پایان خردادماه پرداخت می‌شود
کد خبر: ۲۵۱۸۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۷ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رییس بانک صادرات استان قزوین:

وام مسکن ایثارگران تا پایان خردادماه پرداخت می‌شود

رییس بانک صادرات استان قزوین با اشاره به اینکه طی مرحله اول یکصد سهمیه وام برای جامعه ایثارگران در بانک صادرات مدنظر گرفته شده است، افزود: در این مرحله‌ تاکنون ۸۰ درصد تسهیلات به متقاضیان داده شده و مابقی نیز تا پایان خرداد ماه پرداخت می‌شود.

وام مسکن ایثارگران تا پایان خردادماه پرداخت می‌شود
ابوالفتح سامان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  با اشاره به اینکه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، اظهار کرد: با توجه به این موضوع تلاش می‌کنیم تا وام مسکن به جامعه ایثارگران پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه طی مرحله اول یکصد سهمیه وام برای جامعه ایثارگران در بانک صادرات مدنظر گرفته شده است، افزود: در این مرحله‌ تاکنون 80 درصد تسهیلات به متقاضیان داده شده و مابقی نیز تا پایان خرداد ماه پرداخت می‌شود.

رییس بانک صادرات استان قزوین با بیان اینکه در مرحله‌ی دوم نیز یکصد سهمیه وام مسکن برای خانواده شهدا و ایثارگران تعیین شده است، افزود: این تعداد وام نیز به مرور زمان با توجه به اعتبارات موجود، پرداخت خواهد شد.

سامان‌پور با اشاره به اینکه ما مدیون خانواده‌ شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: دادن تسهیلات به این قشر معظم جامعه برای ما افتخاری است و تلاش می‌کنیم با توجه به مشکلات موجود، پرداخت وام مسکن به آنها در اولویت برنامه ما باشد.

وی به مسئولان واحد مالی بانک صادرات نیز توصیه کرد مشکلات را بررسی کنند تا وام مسکن به جامعه ایثارگران به موقع و در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود.

گفتنی است؛ پرداخت وام به جامعه ایثارگران در شهر قزوین 700 میلیون ریال، شهرستان‌ها 600 میلیون ریال و روستاها 350 میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان