۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شجاعی; جهانگیری قبلاً هم به اردوی تیم ملی آمده و اتفاقی نیفتاد/ اطمینان زیادم باعث شد پنالتی از دست برود
کد خبر: ۲۵۱۱۶۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شجاعی; جهانگیری قبلاً هم به اردوی تیم ملی آمده و اتفاقی نیفتاد/ اطمینان زیادم باعث شد پنالتی از دست برود

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: اسحاق جهانگیری در گذشته هم به اردوی تیم ملی آمده بود اما اتفاق خاصی نیفتاد.

شجاعی; جهانگیری قبلاً هم به اردوی تیم ملی آمده و اتفاقی نیفتاد/ اطمینان زیادم باعث شد پنالتی از دست برود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، مسعود شجاعی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مردم ایران تبریک می‌گویم بعداز چند دوره که با سختی راهی جام جهانی می‌شدیم این بار بدون گلی خورده و در وضعیتی خوب به جام جهانی 2018 صعود کردیم. تیم ملی شخصیت خوبی پیدا کرده و بی‌دلیل نیست که در چند سال اخیر بهترین تیم آسیا بوده است. 

وی در مورد اینکه کادر فنی درخواست تدارکات بهتری کرده است، گفت: فدراسیون تلاشش را می‌کند و هم ما و کادر فنی به این مسئله واقف هستیم اما اینکه ما بهترین تیم آسیا شدیم به خاطر این نبوده که بهترین امکانات را داریم بلکه امکانات در سطح موفقیت‌مان نیست. مسئولان بالاتر باید حمایت کنند ما هنوز زمین تمرین نداریم و در زمین پژوهشکده نفت تمرین می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در رابطه با اینکه اسحاق جهانگیری قول داده به تیم ملی کمک کند، تأکید کرد: جهانگیری هم قبلاً به تمرین ما آمده بود و هیچ اتفاقی پس از آن نیفتاد. شاید حالا که او این جو را دیده و فهمید چقدر فوتبال در روحیه مردم تأثیر مثبت می‌گذارد شاید این مسئله باعث شود امکانات بهتری در اختیار تیم ملی قرار گیرد ما 4-5 سال است بهترین تیم آسیا هستیم. قطر هیچ جایگاهی در فوتبال ندارد ولی آنها بهتر از ما تدارک می‌بینند و در آرامش و آسایش بیشتری هستند.

شجاعی در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم پاناتینایکوس پیشنهاد دارد، اظهار داشت: امسال سال خوبی داشتم. بله، این پیشنهاد انجام شده و از ژانویه ادامه دارد. در ژانویه به ما پیشنهاد دادند ولی باشگاه اجازه نداد جدا شوم که خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی داشتم و توانستیم در پلی‌آف بمانیم. مبلغ خوبی به من پیشنهاد شد ولی در تیم ماندم. یکی از دلایلی که تیم فعلی‌ام را انتخاب کردم حضور کریم انصاری‌فرد و مربی‌مان بود که هم مربی ما و هم کریم انصاری‌فرد از تیم جدا شدند. دوست داشتم این انتقال انجام شود ولی تیم فعلی‌ام را هم دوست دارم. خوشبختانه این ماندنم هم منجر به این شد که نتایج بسیار خوبی بگیریم. باز هم پاناتینایکوس پیشنهاد دارد احتمال دارد در پانیونیوس بمانم و چند تن از بچه‌های تیم ملی را آنجا ببریم و نتایج قوی بگیریم. تیم ما در پلی‌آف یورلیگ است و شاید با یک تیم قوی بتوانیم به اروپا صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در مورد اینکه به نشست خبری رفتند و روی سر مسعود شجاعی آب ریختند، خاطرنشان کرد: بچه‌ها این پیشنهاد را به من دادند و کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه سؤال پرسیدند که آیا نیازی دارد این کار را انجام دهید یا نه و من هم گفتم ایراد ندارد و در شرایطی که همه خوشحال بودند این کار را کردیم.

وی یادآور شد: تیم ملی به ثبات بسیار خوبی رسیده و با تلاش و کار زیاد نتایج قابل قبولی کسب کردیم. دیگر مهره‌ها زیاد تأثیری در تیم ندارد ولی تیم بسیار خوبی هستیم که در هر پست سه بازیکن داریم و هر کسی به وظیفه خود به بهترین شکل عمل می‌کند. 

شجاعی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که به شوخی از او پرسید آیا قبل از بازی با مهدی طارمی هم اتاق شده (کنایه به از دست دادن پنالتی بازی مقابل ازبکستان) گفت: نه، ولی با او خیلی حرف زدم. (باخنده) متأسفانه پنالتی را از دست دادم و تلاش می‌کنم این اتفاق را جبران کنم. امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود تا بتوانم این صحنه را جبران کنم. همیشه پنالتی‌هایم را به گوشه چپ دروازه و قسمت بالا می‌زنم خیلی مطمئن بودم پنالتی گل می‌شود اما همین اطمینان باعث شد پنالتی از دست برود. ان‌شاءالله طارمی هم در آینده پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کند.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان