۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین وزنه‌برداران جوان در ۲ گروه عازم ژاپن می‌شوند/ بامداد سه‌شنبه اعزام گروه اول
کد خبر: ۲۵۰۸۶۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

وزنه‌برداران جوان در ۲ گروه عازم ژاپن می‌شوند/ بامداد سه‌شنبه اعزام گروه اول

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در ۲ گروه عازم شهر توکیو میزبان این دوره از پیکارها می‌شوند.

وزنه‌برداران جوان در ۲ گروه عازم ژاپن می‌شوند/ بامداد سه‌شنبه اعزام گروه اول

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان طی روزهای 25 خرداد تا 2 تیرماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان با هدایت محمدحسین برخواه (سرمربی) و اکبر خورشیدی‌فر (مربی) برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال 2016 در 2 گروه عازم توکیو می‌شود.

گروه نخست از وزنه‌برداران تیم ملی جوانان شامل، حسین سلطانی و مصطفی زارعی در دسته (69 کیلوگرم)، عباس زندی در دسته (77 کیلوگرم) با همراهی و مدیریت اکبر خورشیدی‌فر (مربی تیم ملی) بامداد سه‌شنبه هفته جاری (23 خرداد ماه) تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کنند.

دومین گروه از کاروان وزنه‌برداری جوانان کشورمان متشکل از، رامین ولی‌پور (85 کیلوگرم)، رضا بیرالوند و رحمان اورامه دسته (94 کیلوگرم)، قاسم علی محمدپور و علی داودی (105+ کیلوگرم) با سرپرستی محمدحسین برخواه (سرمربی تیم ملی) روز شنبه هفته آینده (27 خرداد ماه) عازم ژاپن شده و برای رقابت در میدان جهانی به هم تیمی‌های خود ملحق می‌شوند.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان رسما از روز 25 خرداد ماه جاری در شهر توکیوی ژاپن آغاز می‌شود که نمایندگان کشورمان در دسته 69 کیلوگرم از یکشنبه به مصاف حریفان خواهند رفت.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان