۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین گاراژ خودرو در قزوین طعمه حریق شد+تصاویر
کد خبر: ۲۵۰۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۱ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

در بلوار ميرزا کوچک خان؛

گاراژ خودرو در قزوین طعمه حریق شد+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره ۶ سازمان آتش نشاني قزوين گفت: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حریق در محوطه گاراژ خودرویی در بلوار ميرزا کوچک خان قزوين اطفاء شد.

 گاراژ خودرو در قزوین طعمه حریق شد+تصاویر
مرتضي روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 22 و 58 دقيقه روز شنبه 20 خرداد ماه سال 1396، از آتش سوزي در محوطه يک باب گاراژ خودرویی در بلوار ميرزا کوچک خان قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي شماره 3 مولوی و 6 نواب را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي افزود: نیروهای عملیاتی پس از رسيدن به محل مشاهده کردند، آتش سوزی در قسمتی از محوطه باز داخل گاراژ که محل نگهداری لوازم مستعمل و قطعات فرسوده و ضایعات خودرویی بوده رخ داده و شعله‌هاي آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف است.

رئيس ايستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني قزوين افزود: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهيزات ويژه آتش نشاني در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حريق اقدام کرده و از بروز خسارات بيشتر و سرايت حريق به ساير مغازه‌هاي مجاور جلوگيري بعمل آوردند.

وي در پايان گفت: خوشبختانه در اين آتش سوزي به هيچ کس صدمه اي نرسيد و آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش و ايمن سازي محل با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و مالک به ماموريت خود پايان دادند.

پایان پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان