۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین والیبال ایران در خانه مغلوب صربستان شد
کد خبر: ۲۵۰۸۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۱ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

در هفته دوم لیگ جهانی والیبال؛

والیبال ایران در خانه مغلوب صربستان شد

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی مغلوب صربستان شد.

والیبال ایران در خانه مغلوب صربستان شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی مغلوب صربستان شد. 
تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته دوم لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر یک از صربستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در بازی احساسی و تا حدودی خارج از جدول مقابل شاگردان سابقش در تیم ملی صربستان از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، محمد موسوی، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. بازیکنان صربستان در ست نخست بازی بدون تأثیرپذیری از جو وحشتناک سالن مملو از جمعیت آزادی توانستند با اسپک‌های بهتر خود با نتیجه 25 بر 20 برنده شوند. 

صرب‌ها در ست دوم با تکیه بر پاس‌هاس سرعتی و حضور بازیکن باتجربه‌ای مثل مارکو پودراشچانین توانستند باز هم با نتیجه 25 بر 23 برنده شوند. بازیکنان ایران در این ست، عملکرد بهتری داشتند و از حریف پیش بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند. بازیکنان ایران در پایان ست دوم، 23 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع روی تور و 16 پوئن از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان صربستان نیز 34 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز مستقیم سرویس و 11 پوئن از اشتباهات ایران به دست آوردند.

بازیکنان ایران که خود را در آستانه یک شکست سنگین خانگی می‌دیدند در ست سوم با وجود خستگی ناشی از بازی 5 سته مقابل بلژیک، هر چه در توان داشتند به ویژه در دفاع روی تور رو کردند. پاس‌های سعید معروف برای تغذیه مهاجمان سرعتی خود و حمایت فوق‌العاده تماشاگران باعث ثبت نتیجه  25 بر 16 به سود ایران شد. اشتباهات بازیکنان صربستان نیز در پیروزی این ست تأثیرگذار بود.  بازیکنان ایران در پایان ست سوم، 32 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و 25 پوئن از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان صربستان نیز 44 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 14 پوئن از اشتباهات ایران به دست آوردند.

بازیکنان صربستان در ست چهارم، تیم برتر میدان بودند و در نهایت توانستند 25 بر16 تیم ایران را شکست دهند و در نهایت 3 بر یک به پیروزی برسند. تیم ایران در این ست به دلیل اختلاف امتیاز زیادی که ایجاد شده بود از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد.

تیم ملی ایران از ساعت 21:10 روز یکشنبه در آخرین بازی هفته دوم به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود.


انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان