۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هنرنمایی دستیاران کی‌روش و هدزنی کارلوس با کلاه/فضای پژوهشگاه هم پلیسی شد+عکس
کد خبر: ۲۵۰۶۹۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هنرنمایی دستیاران کی‌روش و هدزنی کارلوس با کلاه/فضای پژوهشگاه هم پلیسی شد+عکس

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ازبکستان عصر امروز پیگیری شد.

هنرنمایی دستیاران کی‌روش و هدزنی کارلوس با کلاه/فضای پژوهشگاه هم پلیسی شد+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با ازبکستان آماده می‌کند از ساعت 19 امروز در پژوهشگاه صنعت نفت تهران با ترکیبی کامل زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه داد.

* هنگام ورود به پژوهشگاه خبرنگاران شاهد یک ماشین پلیس بودند که با توجه به فضای ایجاد شده روزهای اخیر این موضوع طبیعی بود. اما معطلی اصحاب رسانه برای پوشش تمرینی امروز و تغییر جایگاه آنها که به زیر آفتاب منتقل شده بودند کمی غیرطبیعی جلوه کرده و خبرنگاران را ناراحت کرد.

 

* امروز چند خبرنگار خارجی نیز برای پوشش تمرین خود را به محل تمرین تیم ملی رسانده بودند.

* قبل از آغاز رسمی تمرین بازیکنان در گرو‌ه‌های مختلف به گرم کردن پرداخته که در این بین و در گروهی که علیرضا جهانبخش در آن بود این بازیکن توپی را خراب کرده و سایرین به شوخی آن را کتک زدند.

* اوسیانو کروز، دن گاسپار و سباستین سه دستیار کی روش قبل از تمرین به انجام کارهای هنری با توپ پرداخته و روی هوا با هم پاس‌کاری می‌کردند.

* ملی‌پوشان امروز با لباس‌های قرمز آدیداس تمرین کردند که با توجه به آفتابی بودن هوا پیراهن‌های آنها زیر نور آفتاب براق جلوه می‌کرد.

*‌کارلوس کی‌روش نیز امروز با تیشرت مشکی و کلاه همیشگی خود در تمرین حضور داشت و جالب اینکه در یک صحنه او با کلاه هدزنی کرد و شکار عکاسان شد.

* ساعت 19:15 دقیقه کی‌روش سوت خود را به صدا درآورد و دقایقی کوتاه برای بازیکنان به صحبت پرداخت که پس از آن بازیکنان در پاسخ به سؤال کی‌روش که آیا آماده هستید بلند کلمه «Yes» را ادا کرده و آماده تمرین فشرده امروز شدند.

*‌ بازیکنان در ادامه به سمت دیگر زمین آمده و روی یک دایره فرضی به دویدن پرداخته و کارهای بدنی و استقامتی را طی چندین مرحله انجام دادند و پس از آن دوباره کار با توپ و آقا وسط در دستور کار قرار گرفت.

* تمرین پایانی که در مقابل دیدگان خبرنگاران برگزار شد بازی تنیس فوتبال بود که در یک گروه که گلرها با هم یک تیم را تشکیل می‌دادند سروصدای زیادی از این قرار ایجاد شد که چهار دروازه‌بان‌ در یک طرف و جهانبخش، علی کریمی، عزت‌اللهی و پورعلی گنجی در یک تیم دیگر بودند که این بازی جنجالی را دن گاسپار قضاوت کرده که در نهایت این مسابقه با برتری بازیکنان به پایان رسید و آنها به نشانه خوشحالی به شادی و فریاد پرداختند.

* با آغاز فاز جدید تمرینات کی‌روش از خبرنگاران خواست تا محل تمرین را ترک کنند.

تمرینات تیم ملی فردا ساعت 19 در محل پژوهشگاه نفت برگزار می‌شود و شاگردان کی‌روش آخرین تمرین قبل بازی با ازبکستان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان