۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پوشش رسانه‌ای شب‌های اِحیا از کربلای معلی
کد خبر: ۲۵۰۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۰ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

صداوسیمای مرکز قزوین صورت می‌گیرد؛

پوشش رسانه‌ای شب‌های اِحیا از کربلای معلی

صداوسیمای مرکز قزوین یک گروه رسانه ای برای پوشش لیالی قدر به کربلا اعزام کرده است.

پوشش رسانه‌ای شب‌های اِحیا از کربلای معلی
ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اظهار کرد: یک گروه رسانه ای برای پوشش احیای شب‌ قدر به کربلای معلی اعزام نموده است تا حال و هوای عتبات را در شب‌ قدر به مخاطبان منتقل کند.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین هم مراسم احیاء و شب زنده داری لیالی قدر را بصورت زنده از امامزاده حسین(ع) پوشش خواهد داد.

این مسئول با اشاره به ابتکار صداوسیمای مرکز قزوین در بکارگیری تجهیزات نوین برای انتقال صداوتصویر گفت: مرکز قزوین بعنوان نخستین مرکز کشور صداوتصویر برنامه‌های شب قدر در کربلای معلی را بر بستر اینترنت تلفن همراه ارسال می‌کند؛ تا این تصاویر با کیفیت مطلوب و دسترسی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌ شب قدر متشکل از بخش‌های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله مهمترین این بخش‌هاست.

معصومی فر تصریح کرد: رادیو قزوین هم در این شب‌ها از امامزاده اسماعیل(ع)، مسجدالنبی(ص) و مسجد طاق بهلول شب‌های قدر را پوشش خواهد داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: سیما و صدای مرکز قزوین با هدف آگاهی بخشی به مخاطبان خود از ظرفیت تیزر، زیرنویس و آنوس برای اعلام زمان و مکان برنامه‌های شب قدر هم استفاده خواهند کرد.

وی یادآورد شد: پوشش خبری مراسم احیاء در شب قدر و اطلاع رسانی از زمان و مکان برگزاری این برنامه‌ها هم از مهمترین فعالیت‌های معاونت خبر مرکز قزوین خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان