۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین توقیف خودروی حامل ۹۸ راس گوسفند فاقد مجور حمل
کد خبر: ۲۵۰۳۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۸ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامي بوئين زهرا خبر داد:

توقیف خودروی حامل ۹۸ راس گوسفند فاقد مجور حمل

فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا از توقيف يك دستگاه خودروی كاميون با ۹۸ راس گوسفند فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

توقیف خودروی حامل ۹۸ راس گوسفند فاقد مجور حمل
سرهنگ "حسین علیان نژادی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران يگان امداد این شهرستان در حین اجرای ايست و بازرسي در محور مواصلاتي به يك دستگاه خودروی "كاميون" مشكوك و آن را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه ماموران در بازرسي از خودروها تعداد 98 راس گوسفند بدون مجوز اداره بهداشت كشف کردند، افزود: با هماهنگي مقام قضائی خودرو به پاركينگ منتقل و در اين خصوص دو نفر را دستگير و دام قاچاق با تنظيم صورتجلسه به اداره دامپزشكي شهرستان تحويل شد.

وي با اشاره به اينكه ارزش تقريبي دام مكشوفه 500 ميليون ريال مي باشد افزود: دام كشف شده كه از استان آذربایجان غربی"ارومیه" به مقصد "البرز" بارگيري شده بود تحويل اداره دامپزشكي شهرستان بوئین زهرا و متخلفان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مسئول در پايان از عموم شهروندان خواست با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و مصرف بالاي گوشت در كشور و احتمال اينكه سارق يا سارقان اعتماد دامداران را جلب و با روش‌هاي مختلف دام را سرقت يا كلاهبرداري كنند؛ در اين خصوص هر گونه موارد مشكوك و ورود افراد غريبه و تردد خودروهاي مشكوك را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان