۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آخرین اخبار از تعداد شهدا و مصدومان/ فرمانده سپاه و سردار غیب پرور در مجلس حاضر شدند +عکس
کد خبر: ۲۵۰۲۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۷ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

پایان عملیات تروریستی در مجلس؛

آخرین اخبار از تعداد شهدا و مصدومان/ فرمانده سپاه و سردار غیب پرور در مجلس حاضر شدند +عکس

فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای مامور حفاظت در مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.

آخرین اخبار از تعداد شهدا و مصدومان/ فرمانده سپاه و سردار غیب پرور در مجلس حاضر شدند +عکس
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.

نیروهای امدادی مشغول مداوای این مامور حفاظت مجلس هستند.

گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.

اخبار لحظه به لحظه خبرنگاران از این حادثه را در ذیل بخوانید:

12:45

منابع غیررسمی خبر دادند: نیروهای رهایی گروگان سپاه پاسداران موفق شدند 2 تروریست‌ را در حرم امام بازداشت کند. این خبر هنوز توسط مقامات رسمی تایید نشده است.

12:32

تیم رهایی گروگان سپاه با نفوذ به میان تروریست‌ها در داخل مجلس، موفق شدند یکی از 4 تروریست را به هلاکت برسانند. این خبر توسط هیچ مقام رسمی‌ای تایید نشده است.

12:25
منابع خبری به خبرنگاران مستقر در مجلس گفته‌اند: تاکنون در عملیات تروریستی در مجلس، 7 نفر به شهادت رسیده‌اند و هم‌اکنون 4 نفر نیز در طبقات بالایی گروگان گرفته شده اند. هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

12:20
تعداد شهدای مجلس به ۲ نفر رسیده است و تاکنون ۱۰ نفر مجروح شده‌اند.

نیروهای حفاظت با جلیقه‌های ضد گلوله در حال تامین امنیت هستند اما اجازه خروج از مجلس به هیچ عنوان داده نمی‌شود.

12:15
هم‌اکنون به شعاع 500 متر در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی نوار امنیتی کشیده شده و هرگونه ترددی ممنوع اعلام شده است.

12:12
آخرین اخبار حاکیست دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس به محاصره نیروهای امنیتی درآمده‌اند.

12:04
طبق شنیده ها یکی از مهاجمان در محوطه مجلس محاصره شده است.

تدابیر امنیتی برقرار و اوضاع خیابان‌های اطراف مجلس تحت کنترل است.

12:02
تروریستی که دقایقی پیش موفق شده بود با تیراندازی از مجلس خارج شود، به دلیل محاصره مجلس، مجبور شد دوباره به داخل مجلس بازگردد. هم‌اکنون تروریست‌ها در حال تیراندازی از داخل مجلس به بیرون و محوطه بیرونی مجلس هستند.

11:57
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران از تشکیل جلسه اضطراری شورای تامین استان تهران خبر داد. وی ادامه داد: فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم، باید جلسه شورای تامین تشکیل شود.

11:44
یکی از تروریست‌ها در حالی که مشغول تیراندازی بی هدف بود، موفق شد از ساختمان مجلس خارج شود؛ او همچنان مشغول تیراندازی در خیابان است.

11:40
خبرنگاران از حرم امام گزارش داده‌اند: پیش از ظهر امروز یک نفر وارد صحن غربی حرم امام شده و شروع به تیراندازی می‌کند، این تروریست پس از اینکه گلوله‌هایش به اتمام می‌رسد، سلاح خود را به زمین گذاشته و در حالی که به سمت حرم امام می‌دویده است، نزدیک به کلانتری حرم امام خود را منفجر می‌کند.

11:27
مهدی کیایی مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 خرداد) پارلمان، با اشاره به شنیده شدن صدای گلوله در ساختمان مجلس گفته است: نیروهای امنیتی در حال برقراری آرامش و امنیت مجلس هستند. جلسه علنی مجلس نیز طبق روال عادی در حال برگزاری است.

11:26
سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تیراندازی در ساختمان مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز صدای تیراندازی ادامه دارد و نیروهای امنیتی ساختمان مجلس را تحت کنترل دارند. وی گفت: نیروهای امنیتی کنترل اوضاع را در اختیار گرفته اند و امیدوار تا دقایقی دیگر امنیت کامل مستقر شوند.

11:26
خبرگزاری صدا و سیما: براثر درگیری در حرم امام، یکی از تروریست‌های انتحاری خود را منفجر کرد، یک نفر دیگر هم به دست نیروهای انتظامی کشته شد و یک زن هم بازداشت شد. درگیری هنوز ادامه دارد. تروریست ها از درب غربی وارد حرم شدند.

11:15
براساس اخبار اولیه، 2 تن از مجروحان تیراندازی در مجلس، از مراجعه کنندگان ورودی به مجلس و یکی نفر دیگر هم از نیروهای خدماتی مجلس بوده‌اند. فرد چهارم نیز از ماموران حفاظت مجلس بوده‌ که طبق اخبار اولیه براثر شدت جراحات، به شهادت رسیده است.

11:05
در محل نهاد ریاست‌جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری اجازه ورود و خروج به هیچ کس را نمی‌دهند.


11:04
صبح امروز در حرم مطهر امام(ره) فردی ناشناس وارد شده و با تیراندازی متواری شده است. هنوز از هویت فرد تیرانداز و علت کار او خبری در دسترس نیست.

11:02
خبرنگاران از داخل مجلس گزارش داده اند که عاملان تیراندازی که 3 نفر هم هستند، همچنان در داخل ساختمان مجلس حضور دارند. 2 تن از این عوامل، اسلحه کلاشنیکف و یک نفر دیگر سلاح کلت کمری داشته است.

11:00
براساس گزارش خبرنگاران مستقر در داخل مجلس، 4 تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ بودند که یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

10:37
خبرنگار ما از داخل مجلس گزارش داده است که درهای مجلس شورای اسلامی بسته و نمایندگان مجلس اجازه خروج از صحن مجلس ندارند. وی می‌گوید که صدای تیراندازی قطع شده اما هنوز عوامل تیراندازی دستگیر نشده‌اند.

10:36
برخی نمایندگان مجلس هم می‌گویند که خبرهای رسیده حاکی از این است که یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، شهید شده است. این خبر را خبرنگاران در صحن مجلس شورای اسلامی داده است و هیچ منبع دیگری تایید نکرده است.

10:35
درگیری و تیراندازی در ساختمان مجلس همچنان ادامه دارد و خبرنگار از داخل مجلس می‌گوید که یک گلوله هم به جایگاه خبرنگاران اصابت کرده است.

10:36
گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.

10:34
تیراندازی در داخل مجلس/ یکی از ماموران حفاظت مجلس از ناحیه مچ مجروح شده است؛ نیروهای امدادی مشغول مداوای این مامور حفاظت مجلس هستند.

انتهای پیام/7003

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان