۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۳۳ کيلوگرم موادمخدر و دستگيري دو سوداگر مرگ در قزوین
کد خبر: ۲۵۰۰۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۶ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان خبرداد:

کشف ۳۳ کيلوگرم موادمخدر و دستگيري دو سوداگر مرگ در قزوین

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۳۳ کيلوگرم موادمخدر در یک عملیات پلیسی و دستگيري دو سوداگر مرگ در استان خبر داد.

کشف ۳۳ کيلوگرم موادمخدر و دستگيري دو سوداگر مرگ در قزوین
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس و گزارش رسيده از منابع مردمی مبني بر فعالیت فردي در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان تاکستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و برسی های لازم از انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استانهای همجوار به شهرستان تاکستان توسط این قاچاقچی مطلع و با همکاری پلیس تاکستان به کنترل مسیرهای ورودی پرداختند.

وی افزود: ماموران با انجام ايست و بازرسي و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پیکان متعلق به قاچاقچی را با یک سرنشین شناسایی و خودرو را در ورودی شهر تاکستان متوقف و در بازرسی از آن مقدار 20 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین را دستگیر کردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: ماموران پس از دستگیری و هماهنگی با مقام قضایی از منزل قاچاقچی مواد مخدر بازرسی و مقدار 13 کیلو گرم نیز مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ خدایی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان