۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷۲ پرونده تخلف انتخاباتي در حال رسيدگي است
کد خبر: ۲۵۰۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۶ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون قضایی دادگستري استان قزوين:

۷۲ پرونده تخلف انتخاباتي در حال رسيدگي است

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قزوين گفت: هم اکنون ۷۲ فقره پرونده تخلف انتخاباتي تشكيل و در حال رسيدگي است.

 ۷۲ پرونده تخلف انتخاباتي در حال رسيدگي است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ بهروز جلالوند معاون قضایی دادگستري استان قزوين صبح امروز(سه شنبه) در نشست شوراي مسئولان قضايي استان در دادگستری بيان كرد: انتخابات رياست جمهوري با حضور و مشاركت مردم برگزار شد و اين مشاركت حداكثري موجب مباهات نظام اسلامي در دنيا شد.

وي ادامه داد: در استان قزوين نيز حضور پرشور مردم را شاهد بوديم، حضوري كه با تلاش همه دست اندركاران انتخابات همراه بود و در اين ميان مسئولان قضايي استان نيز در اجراي وظايف خويش اقداماتي را به اجرا درآورند.

این مسئول اضافه كرد: با عنایت به نقش مثبت و عملکرد مؤثر ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه،‌ جلسه هاي این ستاد با حضور اعضا در دادگستری استان شهرستان‌هاي تابعه برگزار شد.

199مورد تذكر به مديران كانال‌هاي تلگرامی
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قزوين اعلام كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون 25 جلسه ستاد پيشگيري از جرائم انتخاباتي در سطح استان و شهرستان‌هاي تابعه برگزار شده كه اين جلسات در مجموع 128 مصوبه داشته است.

وي تصريح كرد: تعداد 197 جلسه توجيهي براي مديران دستگاه‌ها و كانديداها برگزار شد و مسائل مختلف قانوني در رابطه با حضور و فعاليت اين افراد تذكر داده شد.

جلالوند خاطرنشان كرد: همچنين 199مورد تذكر به مديران كانال‌هاي تلگرامی داده شد و براي حفظ شور انتخاباتي توأم با قانونمداري توصيه‌هاي لازم ارائه شد. 

وي يادآورشد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در اين ستاد و با عنايت به اقدامات ساير ضابطان قضايي هم اکنون 72 فقره پرونده تخلف انتخاباتي تشكيل و در حال رسيدگي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان