۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وزارت خارجه فقط حملات تروریستی در "غرب" را محکوم می‌کند؟/ بی‌توجهی به جنایات آل سعود در زادگاه شیخ نمر پس از ۲۵ روز
کد خبر: ۲۴۹۸۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۵ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

قاسمی حملات لندن را هم بلافاصله محکوم کرد

وزارت خارجه فقط حملات تروریستی در "غرب" را محکوم می‌کند؟/ بی‌توجهی به جنایات آل سعود در زادگاه شیخ نمر پس از ۲۵ روز

وزارت خارجه کشورمان در حالی حملات شب گذشته لندن را بلافاصله محکوم کرد که با گذشت ۲۵ روز از حملات وحشیانه نظامیان آل سعود به منطقه شیعه نشین العوامیه در شرق عربستان واکنش قابل توجهی نشان نداده است.

وزارت خارجه فقط حملات تروریستی در "غرب" را محکوم می‌کند؟/ بی‌توجهی به جنایات آل سعود در زادگاه شیخ نمر پس از ۲۵ روز
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، وزارت خارجه کشورمان در حالی حملات شب گذشته لندن را بلافاصله محکوم کرد که با گذشت 25 روز از حملات وحشیانه نظامیان آل سعود به منطقه شیعه نشین العوامیه در شرق عربستان واکنش قابل توجهی نشان نداده است.
وزارت خارجه فقط حملات تروریستی در غرب را محکوم می‌کند؟/ بی‌توجهی به جنایات آل سعود در زادگاه شیخ نمر پس از 25 روز

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حملات شب گذشته لندن و ابراز همدردی با  خانواده های قربانیان، تشدید حملات کور و زنجیره ای تروریستی در گوشه و کنار جهان را علامتی هشدار دهنده برای جامعه جهانی دانست.

او حملات چندی پیش شهر منچستر در انگلیس را هم بی درنگ محکوم کرده بود. با این وجود 25 روز از آغاز حملات نظامیان سعودی به مناطق شیعه نشین شرق عربستان و به ویژه العوامیه، زادگاه شیخ نمر می گذرد و وزارت خارجه اقدام درخور توجهی انجام نداده است.

عملکرد دستگاه دیپلماسی و مجموعه دولت پیش از این نیز با دوگانگی مشابهی همراه بوده است. به طور مثال حسن روحانی حملات زنجیره ای پاریس در سال 2015 را در حالی محکوم کرد که اتفاق مشابه در لبنان که چند روز قبل از آن رخ داده بود با بی توجهی دولت مواجه شده بود.



انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان