۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مدیرکل بنیاد قزوین بازگشت شهید "محمدرضایی" را تبریک گفت
کد خبر: ۲۴۹۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۳ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

طی پیامی؛

مدیرکل بنیاد قزوین بازگشت شهید "محمدرضایی" را تبریک گفت

طی پیامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بازگشت پیکر شهید علی محمدرضایی را پس از گذشت ۳۱ سال، تبریک و تسلیت گفت.

مدیرکل بنیاد قزوین بازگشت شهید "محمدرضایی" را تبریک گفت
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بازگشت پیکر شهید علی محمدرضایی، را پس از گذشت 31 سال تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
به نام خدا
وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْياءٌ وَ لكِنْ لا تَشْعُرُونَ

سی و یک سال انتظار و فراق از سرنوشت فرزند دلیری که با نشان جانبازی و در مسیر حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ماندگارش، قدم در میادین ایثار و مقاومت گذاشته، زمانی است که تنها عشق و ایمان به خداوند بزرگ و الگوپذیری از صبر و پایداری سفیر آزادگان کربلای حسینی، حضرت زینب کبری(س)، توان مقابله‌ی با آن را رقم می‌زند.

این پیام در ادامه میافزایذد: والدین منتظر و صبور رزمندگان اسلام، حاج حمید و علی محمدرضایی از آن دست منتظرانی هستند که سی و یک سال در انتظار فرزند جانباز شهیدشان، علی، صبوری کردند و بیش از دو سال نیز در انتظار سرنوشت نورانی فرزند دیگرشان، حاج حمید محمد رضایی به سر می‌برند.

و آنان امروز در حالی شاهد بازگشت غرورآفرین آثار بجا مانده از فرزندی هستند که سی و یک سال پیش در عملیات افتخار آفرین کربلای 4 پیکر پاک و مطهرش مفقود و در حاشیه‌ی آب‌های گلگون جزیره "ام‌الرصاص" آرام گرفت و اینک نیز در انتظار خبری از گمشده‌ی دیگرشان در سرزمین مدافعان حریم اسلامند.

در ادامه این پیام آمده است؛ اینجانب عروج جاودانه و بازگشت مظلومانه‌ی جانباز شهید، علی محمدرضایی را به پیشگاه ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های صبور شهدا و ایثارگران، به ویژه والدین ایثارگر این عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ خواهانم.

"غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین" 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان