۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا ۱۰۰ میلیون تومان تمدید شد
کد خبر: ۲۴۹۲۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۰ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:

بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا ۱۰۰ میلیون تومان تمدید شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از تمدید بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان برای سال ۱۳۹۶ خبر داد.

بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا ۱۰۰ میلیون تومان تمدید شد
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای عملکرد تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95، با موضوع بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان، این قانون برای سال 96 تنفیذ و تمدید شد.

وی اذعان کرد: تاکنون در استان قزوین، 6 بانک شامل بانک‌های کشاورزی، تجارت، صادرات، ملی، سپه و ملت نسبت به پذیرش بیش از 6 هزار و 108 درخواست بخشودگی اقدام کرده اند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: هم اکنون چهار الویت تا سقف 25 میلیون پذیرش می‌شود و تا 31 خرداد ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با توجه به فرصت اندک باقیمانده و نگاه مثبت دولت درخصوص کمک به اقشاری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، از تمامی همشهریان و بویژه روستائیان که مشمول این طرح هستند، تقاضا می‌شود در فرصت باقی مانده با مراجعه به شعب بانک های ذکر شده از مزایای این طرح استفاده کنند.

حبیبی اضافه کرد: فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به اطلاع رسانی لازم بمنظور آگاهی بخشی به مردم در مناطق مختلف استان اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان