۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پيشرفت ۳۵درصدي "سد خاكي آقابابا" با ظرفيت ۴۰۰هزار مترمكعب
کد خبر: ۲۴۹۰۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۹ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدير فني و اجرايی بسيج سازندگي قزوین اعلام کرد:

پيشرفت ۳۵درصدي "سد خاكي آقابابا" با ظرفيت ۴۰۰هزار مترمكعب

مدير فني و اجرايي سازمان بسيج سازندگي استان قزوين از پيشرفت ۳۵ درصدي سد خاكي آقا بابا با ظرفيت ۴۰۰هزار متر مكعب خبر داد.

 پيشرفت ۳۵درصدي "سد خاكي آقابابا" با ظرفيت ۴۰۰هزار مترمكعب
احمد خدادادبيگي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از پيشرفت 35 درصدي سد خاكي آقا بابا با ظرفيت 400هزار متر مكعب خبر داد و گفت: سد خاكي آقا بابا به دليل جمع آوري و نگهداري از آب كشاورزي در زمان پر آبي و استفاده آن در ماه‌هاي خشكسالي براي كشاورزي ساخته مي‌شود.

وي گفت: اين سد در بالا دست زمين‌هاي كشاورزي در حال ساخت است تا دسترسي به آن براي كشاورزان آسان باشد.

مدير فني و اجرايی بسيج سازندگي قزوین در ادامه به ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه بسيج سازندگي اشاره و عنوان کرد: اين پروژه از خرداد ماه سال 1395 شروع شده كه تا به امروز حدود 35 درصد از كار پيشرفت فيزيكي داشته و اين پروژه در دو فاز كانال و مخزن جداگانه در حال پيشرفت است.

وي در ادامه بيان كرد: در سد مخزني نزديك به 6 كيلومتر كانال بتوني ذوزنقه اي وجود خواهد داشت كه از اين مقدار حدود 3 كيلومتر به اتمام رسيده و مخزن نيز خاكبرداري كه بالغ بر 110 هزار متر مكعب بود به اتمام رسيده و خاكريزي نيز از 140 هزار متر مكعب حدود 15 هزار متر مكعب انجام شده است.

اين مسئول در پايان اذعان کرد: در صورت تامين اعتبار، اين پروژه تا ابتداي سال 1397 به اميد و ياري خداوند به اتمام خواهد رسيد و تامين اعتبار اين پروژه به عهده سازمان مديريت برنامه بودجه استانداري است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان