۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین سالروز ارتحال امام(ره) بصورت مجزا در استان برگزار می‌شود/ اعزام زائر نداریم
کد خبر: ۲۴۸۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۸ ساعت: ۱۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

سالروز ارتحال امام(ره) بصورت مجزا در استان برگزار می‌شود/ اعزام زائر نداریم

معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: امسال سالروز ارتحال امام (ره) همزمان با ماه رمضان است و این تقارن ۳ سال متوالی نیز وجود دارد، مراسم گرامیداشت ۱۴و ۱۵ خرداد نیز با تصمیمات اتخاذ شده به طور مجزا در مرکز استان به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

سالروز ارتحال امام(ره) بصورت مجزا در استان برگزار می‌شود/ اعزام زائر نداریم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی استانداری قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و هشتمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره)در استانداری اظهار کرد: شخصیت امام خمینی(ره) برای ما نعمتی بزرگ بود و با انقلاب اسلامی به رهبری ایشان و تداوم دین اسلام و بویژه تشیع، یک بار دیگر زنده شد و بعد از پیروزی انقلاب حرف های جدید و سازنده ای برای بیان درکل دنیا دارد.

وی ادامه داد: برای پاسداشت از شخصیت و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می بایست تمامی تلاش و توان خود را بکار گیریم تا نسبت به این شخصیت والا و بی بدیل دین خود را ادا کنیم و این امر را بایستی از وظایف شرعی و قانونی خود بدانیم.

این مسئول افزود: با عنایت به اینکه امسال سالروز ارتحال امام (ره) همزمان با ماه مبارک رمضان است و این تقارن 3 سال متوالی نیز وجود خواهد داشت، مراسم گرامیداشت 14و 15 خرداد نیز با تصمیمات اتخاذ شده به طور مجزا در مرکز استان به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت مردمی کردن مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد در ادامه از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خواست تا با تقسیم کار مناسب و تشریک مساعی مراسم باشکوهی را با حضور حداکثری اقشار مردمی برگزار کنند تا با توجه به تقارن این مراسم با ماه مبارک رمضان و عدم امکان اعزام زائر به مرقد مطهر جهت شرکت در مراسم کشوری، از شکوه مراسم کاسته نشود.

گفتنی است؛ علاوه بر برگزاری مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در مرکز استان؛ برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با موضوع سیره و تبیین شخصیت والای امام خمینی؛ برگزاری شب شعر؛ برگزاری مسابقات قرائت قرآن؛ برگزاری مسابقات ورزشی؛ از جمله برنامه‌های بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز گرامیداشت قیام 15 خردا در استان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان