۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نوروزی; فعلاً تصمیمی برای کشتی گرفتن ندارم/ نباید به کسب مدال در مسابقات درجه دوم دل خوش کنیم
کد خبر: ۲۴۸۴۰۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نوروزی; فعلاً تصمیمی برای کشتی گرفتن ندارم/ نباید به کسب مدال در مسابقات درجه دوم دل خوش کنیم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: فعلاً تصمیمی برای بازگشت و کشتی گرفتن ندارم.

نوروزی; فعلاً تصمیمی برای کشتی گرفتن ندارم/ نباید به کسب مدال در مسابقات درجه دوم دل خوش کنیم

امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره مجوز شورای فنی به او برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من صحبت و درخواستی برای دریافت مجوز نکرده بودم و خودشان چنین تصمیمی گرفتند. فعلاً تصمیمی برای بازگشت و کشتی گرفتن ندارم، چون واقعاً شرایط برای حضورم مهیا نیست.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط از نظر او باید به چه گونه‌ای باشد، گفت: باید فضای اردو مناسب باشد، کادر فنی هم باید به نظر من تقویت شود. شاید برخی‌ها ناراحت شوند، اما فدراسیون و شورای فنی باید به این موضوع توجه کنند که کادر فنی نیاز به تقویت دارد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: من کشتی‌گیر حرفه‌ای هستم؛ 12 سال شبانه‌روز در اردوهای تیم ملی بوده‌ام، حداقل 8 ماه از  سال را در اردوها حضور داشتم. به هر حال ما هم زندگی و مسائل شخصی خودمان را داریم و باید بستر به گونه‌ای فراهم شود و فدراسیون و شورای فنی کمک کنند تا به دور از حاشیه تمرین کنیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: از طرفی نباید کشتی‌گیرانی که مدال‌دار جهان و المپیک هستند همراه سایرین در انتخابی شرکت کنند، به نظر من تمام مدعیان باید با هم رقابت کنند و نفر برتر آنها با کشتی‌گیر شاخص آن وزن، هرچند بار که شورای فنی صلاح می‌داند مسابقه بدهد. اگر قصدشان بازگشت من و امثال من است، باید این مسائل را رعایت کنند و به جای یک کشتی حاضریم 10 مسابقه بدهیم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن با اشاره به نتایج تیم ملی در جام جهانی، قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: نباید به کسب نتیجه در چنین مسابقاتی دلخوش باشیم. تکلیف جام جهانی که مشخص بود و به غیر از یکی، دو مهره در ترکیب تیم روسیه، سایر شرکت‌کنندگان عنوان‌دار و مطرح نبودند.

نوروزی افزود:‌ مسابقات آسیایی هم که سطح بالایی نداشت و بیشتر کشورها نفرات درجه دوم خود را آورده بودند. در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز به غیر از یکی، دو کشتی‌گیر و نمایندگان میزبان که فکر نکنم از نظر آمادگی در اوج بوده باشند، کشتی‌گیران شاخصی حضور نداشتند.

وی تصریح کرد: نباید به کسب چند مدال در این رقابت‌ها دلخوش باشیم، نتایج کشتی فرنگی باید در المپیک، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی سنجیده شود و هر وقت کشتی‌گیران ما در چنین میادینی صاحب مدال شدند می‌توان ارزیابی بهتر و دقیق‌تری داشت.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان