۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استکی; پیشکسوتان و رسانه‌ها فریب «آقای معلوم‌الحال» را نخورند!
کد خبر: ۲۴۸۳۹۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

استکی; پیشکسوتان و رسانه‌ها فریب «آقای معلوم‌الحال» را نخورند!

لژیونر هندبال ایران گفت: از اهالی هندبال مخصوصاً پیشکسوتان و رسانه‌های درخواست می‌کنم تا فریب «آقای معلوم‌الحال» را نخورند.

استکی; پیشکسوتان و رسانه‌ها فریب «آقای معلوم‌الحال» را نخورند!

الله‌کرم استکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، با گلایه از اینکه اخیراً برخی‌ از پیشکسوتان با هدایت فردی معلوم‌الحال در حال لطمه زدن به هندبال هستند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها تا دیدند هندبال خودش را پیدا کرده و در حال رفتن به جلو است دوباره دست به کار شدند تا سدی باشند مقابل پیشرفت این رشته مظلوم؛ «آقای معلوم‌الحال» که سابقه خوبی هم ندارد دوباره اقدام به تحریک پیشکسوتان کرده است.

وی ادامه داد: من به عنوان یک ملی‌پوش و لژیونر از حراست وزارت ورزش می‌خواهم تا وارد ماجرا شود و با متخلفان برخورد کند. از زمانی که رحیمی کار را در دست گرفته هندبال به آرامش رسیده است، اما متاسفانه برخی‌ها تلاش می‌کنند تا بزرگان این رشته را علیه فدراسیون تحریک کنند تا قدم‌های پیشرفت به سختی برداشت شود.

لژیونر هندبال ایران خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش می‌خواهم که از ملی‌پوشان و فدراسیون حمایت بیشتری کند. مدیریت قبلی فدراسیون بدهی سنگینی از خود به جا گذاشته و پاسخگو هم نیست، امیدوارم حداقل بدهی‌های مانده از مدیریت قبلی با درایت رحیمی زودتر تسویه شود. ضمن اینکه از پیشکسوتانی که همیشه برایم قابل احترام هستند هم درخواست می‌کنم تا حرمت خود را نگه دارند و بخاطر منافع شخصی، هندبال و زحماتش را زیر سوال نبرند و لطمه‌ای به آن وارد نکنند.

استکی عنوان کرد: فردی معلوم‌الحال دوباره وارد هندبال شده که هیچ سابقه و جایگاهی هم در این رشته نداشته است. اهالی هندبال به خوبی می‌دانند که منظور من چه کسی است؛ «آقای معلوم الحال» با فعالیت در فضای مجازی به آقایان خط دهی می‌کند. با این حال شک ندارم اگر حراست وزارت ورزش با این فرد برخورد کند او هم قطعاً از هندبال دور خواهد شد.

وی افزود: پیش از این هم همین فرد با بی‌احترامی به برخی ملی‌پوشان و پیشکسوتان قصد داشت هندبال را تخریب کند. فعلاً که ایران نیستم، اما وقتی به ایران آمدم خودم هم موضوع را پیگیری و احتمالاً شکایت خواهم کرد. ضمن اینکه از رسانه‌ها هم می‌خواهم بازیچه دست افراد سودجو نشوند، چراکه هدف آنها فقط لطمه زدن به مدیریت و بازیکنان کنونی است. امیدوارم هندبال هرچه زودتر دوباره با دور شدن این افراد به روزهای خوب خود بازگردد.

انتهای پیام/

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان