۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تیموری; داوران طلا را از من گرفتند/ با قضاوت نادرست خود، اجازه ندادند به هدفم برسم
کد خبر: ۲۴۸۳۷۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تیموری; داوران طلا را از من گرفتند/ با قضاوت نادرست خود، اجازه ندادند به هدفم برسم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: با وجود آمادگی و انگیزه‌ای که داشتم، اما داوران با قضاوت نادرست در دیدار مقابل حریف قرقیز، مدال طلا را از من گرفتند.

تیموری; داوران طلا را از من گرفتند/ با قضاوت نادرست خود، اجازه ندادند به هدفم برسم

بهمن تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره کسب مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: آمادگی و انگیزه بالایی برای موفقیت در این مسابقات داشتم، تمام هدفم کسب مدال طلا بود، اما متأسفانه داوران با قضاوت نادرست خود، اجازه ندادند به هدفم برسم و مدال طلا را از من گرفتند.

وی ادامه داد: در حالی‌که در ثانیه‌های پایانی دیدار مقابل حریف قرقیز 2 امتیاز گرفتم و با نتیجه 7 بر 5 از حریف پیش افتادم،‌ اما بعد از پایان مسابقه 2 امتیاز من را پس گرفتند تا بازنده شوم. متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد و هر قدر هم من و مربیان تیم ملی اعتراض کردیم فایده‌ای نداشت.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی آسیا تصریح کرد: با وجود اینکه اولین میدان رسمی را در رده سنی بزرگسالان تجربه می‌کردم، اما انگیزه بالایی برای موفقیت داشتم. از فدراسیون کشتی، شورای فنی و مربیان تیم ملی هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده و با وجود اینکه در فرایند نبودم، اجازه حضور در این رقابت‌ها را به من دادند. شرمنده‌ام که نتوانستم با مدال طلا این لطف آنها را جبران کنم، اما قول می‌دهم در آینده جبران کنم.

تیموری افزود: تمام تمرکزم برای موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و حضور در مسابقات جهانی فرانسه است، البته حریفان داخلی بسیار قدرتمندی دارم که ابتدا باید از سد آنها عبور کنم.

وی خاطرنشان کرد: از مربیانم غیبی و چایچی و خانواده‌ام که زحمات زیادی برای من کشیده‌اند و دوست خوب احسان امینی تشکر می‌کنم. از زحمات و حمایت‌های کادر فنی تیم ملی نیز که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان