۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تفرقه و اختلاف عامل اصلی سقوط خرمشهر/ برخی اقتدار کشور را از دشمن ‌طلب می‌کنند
کد خبر: ۲۴۸۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین مطرح کرد

تفرقه و اختلاف عامل اصلی سقوط خرمشهر/ برخی اقتدار کشور را از دشمن ‌طلب می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه فتح خرمشهر، پیروزی جریان ایمان در برابر کفر بود گفت: متاسفانه برخی عزت و اقتدار کشور را از دشمنان ‌طلب می‌کنند.

تفرقه و اختلاف عامل اصلی سقوط خرمشهر/ برخی اقتدار کشور را از دشمن ‌طلب می‌کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز(چهارشنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز سوم خرداد اظهار کرد: وقتی خرمشهر به تصرف نیروهای بعثی درآمد، عراق به اندازه‌ای تجهیزات نظامی خود را تقویت کرد که حتی صدام ادعا کرد اگر ایران بتواند خرمشهر را پس بگیرد کلید بصره را هم به او می‌دهم.

وی افزود: بر اساس محاسبات نظامی، آزادسازی خرمشهر در آن مقطع و شرایط جغرافیایی کاری بسیاز دشوار بود؛ اما عنایات خداوند سبب شد تا رزمندگان اسلام مقابل لشگر کفر پیروز شوند.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: آزادی خرمشهر فقط یک اتفاق و عملیات نبود بلکه یک جریان مهم و سرنوشت‌ساز بود؛ از خداوند متعال می‌خواهیم جریان انقلاب اسلامی ایران را در مسیر و امتداد ظهور امام زمان(عج) قرار دهد.

وی افزود: حوادث تاریخ همچون حادثه کربلا و غدیر یک جریانی بوده که تداوم آن شکل‌گیری انقلاب اسلامی است؛ به عبارت دیگر انقلاب اسلامی ریشه در حادثه کربلا و الگوگیری از آن دارد.

پیروزی خرمشهر همان پیروزی صداقت و وحدت است

عابدینی گفت: خرمشهر در واقع ایستادن جریان نفاق در برابر صداقت بود، اگر تفرقه و اختلاف نبود خرمشهر هرگز سقوط نمی‌کرد.

امام جمعه قزوین در ادامه با تاکید بر اینکه پیروزی خرمشهر همان پیروزی صداقت و وحدت است، افزود: قربانیان جریان نفاق در طول تاریخ فراوان هستند و عاقبت آن‌ها به دوزخ ختم شده است.

وی تشریح کرد: نفاق، جریان کفر و شرک در برابر خداوند است و بر اساس آموزه‌های قرآنی این جریان با دروغ و هم‌پیمانی با دشمنان می‌خواهد نور خداوند را در دل‌های مومنین خاموش کند.

عابدینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، افزود: اراده و خواست خداوند این است که حق همه جهان را فرا گیرد در حالی که منافقان هرگز این حقیقت را درک نکردند؛ متاسفانه برخی همواره عزت کشور را از دست دشمنان انتظار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه صداقت همیشه زنده و پایدار است، توضیح داد: آزادی خرمشهر پیروزی جریان ایمان در برابر کفر بود و رزمندگان ما با تکیه بر خداوند و دین به جهاد در برابر ظلم ایستاند و پیروز شدند.

امام جمعه قزوین در پایان بیان کرد: خرمشهر یک جریان ممتدی است که از آدم شروع شد تا خاتم و تا خاتم الاوصیا ادامه دارد و در این مسیر ابراهیم، نوح، عیسی، موسی و خاتم الانبیاء ، واقعه غدیر و عاشورا را می‌بینیم و امروز امیدواریم شاهد انتظار ظهور امام عصر (عج) باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان