۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد
کد خبر: ۲۴۸۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد.

برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین اعلام شد
ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی همراه مخاطبان خواهیم بود.
 وی در ادامه افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه‌‎های «شمیم سحر» به تهیه کنندگی حجت الاسلام مهدی احمدی، «شهر باران» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد و «تلاوت نور» به تهیه کنندگی حسن ناصری از سحر تا افطار مخاطبان را همراهی خواهد کرد. 
این مسئول ادامه داد: برنامه شهرباران از ساعت 19:30 تا 20:30 ، برنامه شمیم سحر از ساعت 3 تا 4 بامداد و برنامه تلاوت قرآن هم از ساعت 18 تا 19 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

وی بیان کرد: صدای مرکز قزوین هم در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «روشنای سحر» به تهیه کنندگی احسان هنرمندنیا و «ماه مبارک» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا را پخش خواهد نمود که «روشنای سحر» از ساعت 2:45 بامداد و «ماه مبارک» از ساعت 19:30 آغاز خواهند شد.

معصومی فر گفت: رادیو قزوین هم طی ماه مبارک رمضان در ساعت‌های 4:35 بامدداد و 14:30 اقدام به پخش ترتیل قرآن خواهد نمود.

وی با اشاره به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان همچون میلاد امام حسن مجتبی(ع)، شب های قدر، شهادت امام علی(ع)، روز قدس و عید فطر خاطر نشان کرد: دراین مناسبت‌ها هم شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین ویژه برنامه‌های مجزا تولید و پخش خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان