۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تمام قوای کشور برای مقابله با دشمن به کار گرفته شود
کد خبر: ۲۴۸۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

تمام قوای کشور برای مقابله با دشمن به کار گرفته شود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه نفاق و تزویر مانع آزادسازی زودهنگام خرمشهر شد، گفت: تمام قوای کشور باید با همدلی در راستای مقابله با دشمن به کار گرفته شود.

تمام قوای کشور برای مقابله با دشمن به کار گرفته شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز(چهارشنبه) با حضور فرماندهان و مسئولین لشگری و کشوری در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: فتح خرمشهر این پیام را به دنبال دارد که باید قدردان خون پاک شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس باشیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای حفظ این سرزمین و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند، افزود: اگر امروز از امنیت و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها حرف می‌زنیم به برکت خون و جان نثاری‌های شهدا و مجاهدان است که این نعمات را به ما ارزانی کردند.

این مسئول با بیان اینکه فتح خرمشهر پیام‌های مهمی می‌تواند داشته باشد، ابراز کرد: خرمشهر در مقطعی از تاریخ به واسطه تشدد، تفرق و عدم پایبندی برخی به آرمان‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی تبدیل به خونین شهر شد.

وی تاکید کرد: اگر اختلاف و تشدد نبود امکان سقوط خرمشهر وجود نداشت و دشمن جرات پیدا نمی‌کرد که بتواند این شهر را تصرف نماید.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان ما نزدیک به ۴۰ روز مقاومت کردند، تشریح کرد: آنچه که رزمندگان ما را مجبور به عقب نشینی کرد توان دشمن نبود؛ بلکه نفاق و اختلافی بود که اجازه نمی‌داد تمام قوای کشور با همدلی و وحدت علیه دشمن به کار گرفته شود.

نفاق و تزویر مانع آزاد سازی زود هنگام خرمشهر شد
وی یادآور شد: در مقطعی از زمان وقتی همه نیروهای ملت با وحدت و انسجام حول محور رهبری امام راحل و بر اساس پایبندی به اصول انقلاب و اسلام قرار گرفتند، آن وقت خونین شهر به خرمشهر تبدیل شد.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: تاریخ خرمشهر به ما می‌گوید که مراقب فتنه‌ها باشیم؛ اگر بصیرت و ایستادگی خود را فراموش کنیم ممکن است کشور آسیب جدی ببیند.

وی با تاکید بر اینکه بدترین فتنه، فتنه‌ای است که به واسطه زر، زور و تزویر ایجاد شود، گفت: همه آحاد ملت باید بصیرت لازم را در تمام لحظات حفظ کنند و مراقب باشند که ممکن است نفاق در هر زمان، مکان و شرایطی حتی در لباس نیروهای خودی بروز کرده و بخواهد در صفوف آهنین رزمندگان اسلام تفرقه ایجاد کند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کلید واژه‌هایی که مرتب از سوی مقام معظم رهبری تکرار می‌شود بصیرت است؛ با سلاح بصیرت است که فرصت ظهور و قدرت نمایی به نفاق داده نخواهد شد.

وی توضیح داد: نفاق در تاریکی زندگی می‌کند و در پوشش تزویر به حیات نامبارکش ادامه می‌دهد؛ اما با بصیرت نور تابیده می‌شود و نفاق از بین می‌رود.

این مسئول افزود: واقعه خرمشهر به ما می‌گوید مراقب نفاق و تزویر باشید که مانند گرگی در پوستین گوسفند ما را تهدید می‌کند.

وی تاکید کرد: امیدوارم با استمداد از ارواح مطهر شهدا و ائمه اطهار این راه پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی را با اقتدار طی کنیم و پرچم جمهوری اسلامی را به صاحب آن یعنی امام عصر (عج) بسپاریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان