۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امضای تفاهم‌نامۀ همکاری میان فدراسیون فوتبال و انجمن اهدای عضو ایرانیان
کد خبر: ۲۴۷۵۵۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امضای تفاهم‌نامۀ همکاری میان فدراسیون فوتبال و انجمن اهدای عضو ایرانیان

انجمن اهدای عضو ایرانیان و فدراسیون فوتبال تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامۀ همکاری میان فدراسیون فوتبال و انجمن اهدای عضو ایرانیان

به گزاشر خبرگزاری صبح قزوین ، به‌همت باشگاه هواداران فوتبال ملی (سامانۀ 9090)، انجمن اهدای عضو ایرانیان و فدراسیون فوتبال، با هدف همکاری مشترک در ارتقای فرهنگ اهدای عضو و استفاده از ظرفیت‌های تأثیرگذار و جریان‌ساز فوتبال در کشور، تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.

در این مراسم، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، با اشاره به مسئولیت‌های فدراسیون در امور اجتماعی، باشگاه هواداران فوتبال ملی را در فعالیت‌های بشردوستانه پیشرو دانست و از تلاش شرکت فناپ، به‌عنوان متولی باشگاه هواداران و حامی فدراسیون، قدردانی و بر لزوم توسعۀ این اقدامات تأکید کرد.

وی افزود: باتوجه‌ به آمار درخور توجه درخواست پیوند عضو در کشور و لزوم آگاهی هرچه‌ بیشتر عموم دربارۀ این مقوله، باشگاه هواداران فوتبال ملی پیشنهاد استفاده از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان ملی را مطرح کرد و به‌دنبال آن، فدراسیون فوتبال براساس مسئولیت‌های اجتماعی‌اش، این فرصت را در قالب امضای تفاهم‌نامۀ همکاری به‌وجود آورد.

در پایان، مهدی تاج نسبت به گسترش فعالیت‌های اجتماعی در جامعۀ ورزش ابراز امیدواری کرد و گفت: اطمینان دارم که فدراسیون فوتبال باتوجه‌ به روحیۀ جوانمردی که شالودۀ اصلی ورزش است، در این زمینه، می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان