۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سامانه کارورزی وزارت کار از دسترس خارج شد
کد خبر: ۲۴۷۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۰ ساعت: ۱۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

وعده های شیرین بی اساس؛

سامانه کارورزی وزارت کار از دسترس خارج شد

سامانه طرح کارورزی وزارت کار که یک هفته پیش از انتخابات به منظور ثبت‌نام متقاضیان کار و فارغ‌ التحصیلان بیکار دانشگاهی آغاز به کار کرده بود، امروز همزمان با اعلام نتایج انتخابات از دسترس خارج شد.

سامانه کارورزی وزارت کار از دسترس خارج شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، هفته گذشته همزمان با رونمایی از سامانه طرح کارورزی وزارت کار، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در طرح کارورزی افراد تحصیل‌کرده و جویای کار با حضور در دوره‌های ‌آموزشی مهارتی با محیط واقعی کسب و کار آشنا می‌شوند. 
 
  سامانه کارورزی
 
بر این اساس و بنابر وعده وزیر قرار شد همه فارغ‌التحصیلان بیکار و جوانان جویای کار با ثبت‌نام در این طرح مشمول بیمه حوادث ده و یک سوم حداقل دستمزد به آنها پرداخت شود. در آن زمان اعلام شد که جوانان جویای کار، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و متقاضیان شغل با مراجعه به سامانه https://karvarzi.mcls.gov.ir/ مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند. اما امروز همزمان با اعلام نتایج اولیه انتخابات این سامانه از دسترس خارج شده است. 
 
این در حالی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در یادداشتی در تلگرام خود رای مردم را به آینده‌نگری و درازمدت‌نگری رأی دهندگان و نه محکم به وعده‌های شیرین بی‌اساس، نه محکم به نیمه راه ماندن و عقب رفتن تعبیر کرده است. 

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان