۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مشارکت ۸۰ درصدی مردم قزوین در انتخابات
کد خبر: ۲۴۷۲۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۳۰ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان اعلام کرد:

مشارکت ۸۰ درصدی مردم قزوین در انتخابات

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان بیان کرد: ۸۸۸ هزار و ۲۷۸ نفر بالای ۱۸ سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل ۷۴ درصد جمعیت استان قزوین است.

مشارکت ۸۰ درصدی مردم قزوین در انتخابات
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی شب گذشته(جمعه) با حضور در ستاد انتخابات استان  گفت: براساس این آمار، میزان مشارکت در استان قزوین از میانگین کشوری حدود 10 درصد بالاتر بوده است.

وی ادامه داد: از صبح امروز انتخابات راس ساعت مقرر با حضور پررنگ مردم حماسه ساز استان آغاز شد و این مشارکت تا پایان شب ادامه داشت.

این مسئول ادامه داد: انتخابات در 6 شهر استان شامل قزوین، الوند، اقبالیه، محمدیه، آبیک و تاکستان در این دوره به صورت الکترونیکی با سرعت و دقت بیشتری برگزار شد.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم استان قزوین در انتخابات،ادامه داد: با توجه به این حضور مشارکت بالای 80 درصدی را در استان شاهد بودیم.

رئیس هیات بازرسی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یک هزار و 300 بازرس، سربازرس و بازرس ویژه در شهرستان‌ها و بخش‌های استان قزوین کنترل و رصد فرایند انتخابات را برعهده دارند و به صورت برخط و لحظه به لحظه روند برگزاری انتخابات را در استان رسیدگی می‌کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: 888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.

وی گفت: از این بین 19 هزار و 908 نفر در استان، نخستین بار برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دهی هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان