۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۶ هزارنفر در حوزه نظارت و اجرا فعالیت دارند
کد خبر: ۲۴۷۲۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۹:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان:

۲۶ هزارنفر در حوزه نظارت و اجرا فعالیت دارند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قزوین بیان کرد: بیش از ۲۶ هزار نفر در سطح استان در زمینه اجرا و نظارت بر انتخابات مشغول انجام وظیفه هستند.

۲۶ هزارنفر در حوزه نظارت و اجرا فعالیت دارند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ بهمن طاهرخانی رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قزوین عصر امروز(جمعه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یک رخداد بی‌نظیر دینی و ملی است که در گفتمان سیاسی و جایگاه بین‌المللی ما نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات نسبت به سال‌های گذشته حیرت انگیزه بوده است، افزود: مردم استان از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور بی‌نظیری داشته‌اند.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قزوین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از حاکمیت مردم سالاری دینی و دموکراسی به معنای واقعی کلمه، رشد و تعالی فرهنگ مردم و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور ایران دارد.

طاهرخانی تصریح کرد: ما در یک امتحان بزرگ سیاسی توجه مردم دنیا و سیاستمداران بین‌المللی را بار دیگر به کشور ایران جلب کردیم.

وی گفت: با وجود اینکه برخی از کشورها مدعی دموکراسی و آزادی اجتماعی و شهروندی هستند اما هیچگاه این میزان از مشارکت در مردم سایر کشورها دیده نشده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه آینده‌ای روشن در انتظار ایران است، تشریح کرد: اطمینان داریم جایگاه بین المللی و جهانی ما با حضور مردم در انتخابات رفیع‌تر خواهد شد و پایبندی مردم به اصول، خون شهدا، انقلاب، امام راحل و رهبری برای سیاستمداران دنیا بیش از پیش روشن خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه انتخابات در استان بر پایه اصول و قانون برگزار می‌شود، افزود: روند انتخابات در استان تاکنون با آرامش همراه بوده و مشکل و تخلف خاصی گزارش نشده است.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قزوین در پایان گفت: بیش از ۲۶ هزار نفر در سطح استان در زمینه اجرا و نظارت بر انتخابات مشغول انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان