۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور پررنگ مردم در انتخابات، منبع عظیم قدرت برای نظام است
کد خبر: ۲۴۷۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۵:۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان:

حضور پررنگ مردم در انتخابات، منبع عظیم قدرت برای نظام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین بیان کرد: حضور مردم منبع عظیم قدرت در عرصه‌های مختلف است که دشمنان را در هر مرحله‌ای مایوس می‌کند.

حضور پررنگ مردم در انتخابات، منبع عظیم قدرت برای نظام است
عباس کاظمی که برای دادن رای در مسجد امام خمینی(ره) حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: روشن‌ترین پیامی که حضور پرشکوه مردم برای دوستان و دشمنان  دارد این است که حرکت انقلاب اسلامی با شور و نشاط هرچه بیشتر در حال پیش روی می‌باشد.

وی افزود: مردم نشان دادند که پای انقلاب و پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و در واقع مهم‌ترین قدرت نرم انقلاب اسلامی که همان حمایت مردم است، در این انتخابات به وضوح نمایان شد.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دارای نظام دموکراسی، ادعای قدرت دارند که قدرتشان از سلاح‌های کشتار جمعی نشات می‌گیرد اما در جمهوری اسلامی، مایه قدرت و استقلال کشور حضور جدی مردم در حوزه‌های ایفای نقش است.

کاظمی عنوان کرد: حضور مردم منبع عظیم قدرت در عرصه‌های مختلف است که دشمنان را در هر مرحله‌ای مایوس می‌کند.

وی ابراز کرد: امروز در کنار حضور موظفیم کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم؛ کسی که می‌تواند بار سنگین انقلاب را به دوش بکشد و گام‌های موثری در راه اهداف انقلاب بردارد.

این مسئول افزود: امروز کاندیدایی می‌تواند مورد انتخاب باشد که بتواند کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف را ارتقا ببخشد و اقتصاد قدرتمند تولید کند.

وی عنوان کرد: کاندیدایی اصلح است که زمینه ساز ایجاد یک الگوی مناسب در راستای کشور داری باشد زیرا دنیا بعد از تجربه سخت و تاریک نظام لیبرالی غربی نیاز به الگوی جدیدی دارد که راه خود را برای سعادت پیدا کند.

کاظمی تاکید کرد: شجاعت، انقلابی بودن، دست پاکی، دوری از اشرافی‌گری مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: از فردای انتخابات که خروجی رای مشخص می‌شود، همه باید بحث‌های رقابتی انتخابات را کنار بگذارند و به فرد منتخب کمک کنند تا بتواند در راه اهداف و برنامه‌های خود و انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی بردارد.

وی اضافه کرد: اشخاصی که منتخب نشدند باید به قانون تمکین کنند و این موضوع طی سال‌های مختلف تجربه شده که جریان‌های سیاسی نجابت به خرج می‌دهند و قانون را فصل الخطاب خود می‌دانند.

کاظمی در پایان گفت: اگر کسی بخواهد خلاف قوانین جمهوری اسلامی عمل کند، مردم سیلی محکمی به او خواهند زد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان