۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه علاقمندی آنها به نظام است
کد خبر: ۲۴۷۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۴:۱۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه علاقمندی آنها به نظام است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: حضور پرشور آحاد جامعه در صحنه انتخابات، نشانه علاقمندی مردم به نظام و حاکی از فعال بودن آنها در مشارکت سیاسی است.

حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه علاقمندی آنها به نظام است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز(جمعه) با حضور در مسجد النبی قزوین رای خود را در صندوق انداخت.

وی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و یقینا برکات فراوانی به همراه داشته است.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات ضامن بقای نظام بوده و عامل اقتدار و عزت کشور است.

مشارکت آحاد جامعه در انتخابات یک ضرورت است
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: انتخابات فضای کشور را معطر کرده و خونی تازه در رگ‌های نظام و انقلاب جاری می‌سازد همچنین حضور پرشور آحاد جامعه در صحنه انتخابات کشور، نشانه علاقمندی مردم به نظام و حاکی از فعال بودن آنها در مشارکت سیاسی است.

وی تصریح کرد: مشارکت آحاد جامعه در انتخابات یک ضرورت است بنابراین همه مردم باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند و انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند.

معبودی در ادامه بیان کرد: باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری، نتیجه انتخابات هرچه باشد، مردم و نظام برنده اصلی هستند لذا پس از اعلام نتایج، همه مردم و مسئولان باید تابع قانون بوده و هر آنچه که مردم انتخاب کرده‌اند؛ بپذیرند.

وی عنوان کرد: انتخابات باید مایه عزت و آبرومندی نظام باشد و نباید مرتکب عملی شویم که خدشه‌ای به آن وارد شود، کاندیداها نیز باید ثابت کنند که پایبند قانون هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: مردم قزوین همواره در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشتند به طور قطع در این انتخابات نیز حضور پرشور همراه با بصیرت خواهند داشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان