۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶ هزار مأمور انتظامی امنیت انتخابات قزوین را تأمین می‌کنند
کد خبر: ۲۴۷۱۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی استان:

۶ هزار مأمور انتظامی امنیت انتخابات قزوین را تأمین می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: بیش از ۶ هزار نفر نیرو در سطح استان در راستای داشتن امنیتی پایدار مشغول فعالیت هستند.

۶ هزار مأمور انتظامی امنیت انتخابات قزوین را تأمین می‌کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین پیش از ظهر امروز(جمعه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها از ماه‌های گذشته برای برگزاری یک انتخابات سالم و با امنیت بالا تمهیداتی را اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها از شب گذشته در تمام شعب اخذ رای در سطح استان حضور یافته است و تا این لحظه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تا این لحظه هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی گزارش نشده است و امیدواریم تا پایان انتخابات هم شرایط به همین گونه باشد.

محمودی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به طور جدی ماموریت خود را اجرا می‌کند، گفت: مردم می‌توانند هر گونه گزارشات، انتقاد و پیشنهادات خود را با تماس با سامانه ۱۹۷ در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: نیروهای ما علاوه بر تامین امنیت انتخابات نیز کنترل جرائم و موارد را در کلانتری‌ها دنبال می‌کنند و عوامل پلیس راهور در سرتاسر استان استقرار یافته‌اند.

وی افزود: بیش از ۶ هزار نفر نیرو در سطح استان در راستای داشتن امنیتی پایدار مشغول فعالیت هستند.

محمودی در پایان گفت: امروز روز جشن و شادمانی است و امیدواریم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در امنیت کامل به پایان برسد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان